یادداشت

دست های خالی اما پر از ایمان

با دست خالی اما پر از ایمان، دربرابر استبداد شاه و استعمار امریکا پیروز شدیم ، نه ثروت ثروتمندان کمکی کردند نه تفکر نخبگان غرب زده . انقلابی گری ، ۲۲بهمن را خلق کرد حالا هم رمز بقا در همان رمز پیروزی است.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۷۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، همین روحیه انقلابی گری بود که در هشت سال جنگ تحمیلی آن هم در دل تحریم‌ها، پیروز شدیم همین انقلابی گری بود که به دانش‌های نوین از قبیل: هسته‌ای، نانو، سلول‌های بنیادین و به دانش موشکی دست پیدا کردیم.

همین انقلابی گری بود که آتش داعش را هزار کیلومتر آن طرف‌تر خاموش کرد تا این آتش سمت ایران نیاید، هرچه امریکا و رژیم صهیونیستی هیزم بر این آتش می‌ریختند و هرچه منافقین نمک لای زخم می‌پاشیدند، این انقلابی گری مدافعان حرم بود که ما را پیروز کرد.

برای تداوم پیروزی‌ها، "انقلابی گری" کلید موفقیت ما است چه در سطح جامعه چه در سطح مدیران. انقلابی گری یعنی کنار گذاشتن روحیه اشرافیگری وتجمل گرایی.

اصل مسلم ما این باشد که مسئول اشرافی منش نباید انتخاب کرد و باید کنار زد، مطالبه خواهی برای خط زدن مدیران تجمل گرا بهترین و زیباترین مطالبه افکار عمومی ما می‌تواند باشد.

اقدام و عمل از ویژگی‌های انقلابی گری است برای پیشرفت تنها باید در پی انتخاب نیروی‌های پرتحرک، میدانی، عملیاتی و متخصص بود نه افراد کسل، تنبل و توجیه گر.

انقلابی گری یعنی به جای اینکه انجام کار‌ها را منوط به بودن دوربین‌ها کنیم باید به دیدن آنکه نزدیک‌تر از رگ گردن است بسنده کرد، یک آیه " الم یعلم بان الله یری" کافیست ما را.

انقلابی گری یعنی احساس ضرر و زیان و ریسک سرمایه گذاری را به صفر رساندن، کسی که قدمی با تخصص و اخلاص در هرحوزه برمی دارد، دیگر نباید نگران ضرر و زیان باشد ضرر در جامعه الهی و در رفتار خداپسند معنا ندارد و از میراث تفکرغرب است.

امروز هرچه داریم به سبب انقلابی گری ماست و هرچه نداریم به علت لنگ زدن ما در انقلابی گری در همان بخش است.
 
احمد ملاشاهی
ارسال نظرات