انقلاب برگرفته از مکتب الهی است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام انقلاب را برگرفته از مکتب الهی دانست.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۴۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری درمراسم گرامیداشت تبیین مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سامان با اشاره به راز ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: راز ماندگاری انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب الهی، رهبران ولایی نظام جمهوری اسلامی و مردم ولایی است که با وجود گذشت 40 سال ازپیروزی انقلاب اسلامی با حضور غرور آفرین مردم در صحنه و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری موجب پیروزی بر طاغوت و دشمنان اسلام شد.

وی ادامه داد : دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بارها تلاش کردند تا نظام نو پای جمهوری اسلامی ایران را با به راه انداختن جنگ تحمیلی و فتنه به نابودی بکشانند اما حضور اگاهانه مردم در صحنه و استواری نظام بر سه پایه اصلی مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان شد .

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) با بیان این که ساختار جمهوری اسلامی بر پایه عدالت اسلامی شکل گرفت ،عنوان کرد: استقلال امنیتی و نظامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور است اما امروز شاهد هستیم که کشور در بعد نظامی و امنیتی در بین کشورهای منطقه سرامد است .

سردار  اکبری اضافه کرد: امروز به برکت ایستادگی مردم در هشت سال جنگ تحمیلی و حضور رزمندگان کشورمان در مقابله با گروههای تکفیری که با بنیه دفاعی اجازه جدا شدن یک وجب از خاک کشور را به متجاوزان ندادند از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

وی در پایان با بیان اینکه برای به پیروزی رسیدن و تثبیت انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری صورت گرفته است، گفت: انقلاب اسلامی ما بر پایه رشادت و ایثارگری شهدا و رزمندگان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم چهارمحال وبختیاری جزء اولین استان هایی بودند که با امام راحل بیعت کردند و این مساله مدال افتخار ولایت مداری مردم این استان است.

ارسال نظرات