مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:

احیای 10 واحد صنعتی ورشکسته

صادق پور گفت: امروز حداقل در استان ما به علت آنکه دادگاه ها مسلط به حوزه تولید و فعالیت های صنعتی نیستند اغلب این واحد های تولیدی با مشکل مواجه خواهند شد لذا پیگیر راه اندازی یک دادگاه تخصصی صنعتی هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۶۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵

صادق پور، مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهم فعالیت های بسیج مهندسین صنعتی گفت: امروز حداقل در استان ما به علت آنکه دادگاه ها مسلط به حوزه تولید و فعالیت های صنعتی نیستند اغلب این واحد های تولیدی با مشکل مواجه خواهند شد لذا پیگیر راه اندازی یک دادگاه تخصصی صنعتی هستیم تا مشکلات آنها به طور موشکافانه و دقیق بررسی شود.

احیای 10 واحد صنعتی ورشکسته//پگیر تشکیل دادگاه تخصصی واحدهای صنعتی هستیم

مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان آذربایجان شرقی افزود: خیلی از مواقع برای واحد های تولیدی مشکلاتی پیش می آید که واقعا مسأله بغرنج قضایی نیست و ما به حول و قوه الهی با ارتباطاتی که گرفتیم توانستیم بسیاری از مشکلات در این حوزه حل کنیم و برخی از واحد های صنعتی که با مسأله گردش مالی دست و پنجه نرم می کردند را توانستیم با رایزنی و مشارکت هایی که انجام استفاده شد؛ کمک کنیم تا این واحد های صنعتی هم بتوانند از تسهیلات و وام های تولیدی هم  استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بسیج مهندسین آماری از واحد های صنعتی تحت حمایت خود دارد؟ گفت: با توجه به اینکه ظرفیت های سازمانی ما بسیار محدود است 10 واحد صنعتی را هدف گذاری کردیم تا با حمایت های ما احیا شوند و دوباره به چرخه تولید برگردند.بر همین اساس حدود 5 واحد صنعتی ورشکسته با حمایت های بسیج مهندسین به طور قطعی سرپا شدند و با تمام ظرفیت تلاش داریم تا 5 واحد صنعتی دیگر هم تا پایان سال 96 سرپا شوند.

ارسال نظرات