دشمن به دنبال تغییر باورهاست

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر نشست تربیت و تعالی حوزه ای در شهرستان سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۵۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در نشست تربیتی و تعالی که در شهرستان سامان برگزار شد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: منشا نفوذ را طبیعت متجاوز جهان خواران است و باید در مقابل دشمن به گونه‌ای حرکت کنید که او احساس شکست و ناامیدی کند.

وی زمینه نفوذ را محکم نبودن در برابر دشمن دانست و افزود: ماهیت نفوذ حمله همه جانبه در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اعتقادی ، سیاسی، اقتصادی است.

خانم صداقت در ادامه به مقدمات نفوذ اشاره داشت و افزود:  دشمن با ایجاد اختلاف، ایجاد خشونت، بد نام کردن اسلام ، تجزیه کشورهای اسلامی، به جان هم انداختن ملت های مسلمان و به جان هم انداختن آحاد یک ملت سعی در نفوذ به کشورهای اسلامی به خصوص جمهوری اسلامی ایران را دارد.

کارشناس مسائل سیاسی با تکید بر ضرورت مقابله با دشمن بیان داشت: بزک نکردن آمریکا به عنوان فرشته نجات و معرفی چهره واقعی آن به جامعه، تقویت کردن اعتقادات دینی و سیاسی، تلاش در جهت ارائه خدمت به مردم و کاهش نارضایتی‌ها در داخل کشور، جذب جوانان بخصوص جوان های فعال و اثر گذار در سطوح مختلف از جمله‌ راه‌های مقابله برای مقابله با نفوذ دشمن است. 

وی هدف دشمن از نفوذ در جامعه را  تغییر باورها ،آرمان ها، نگاه ها و سبک زندگی مردم و افراد موثر جامعه در جهت رسیدن به اهداف شیطانی خود دانست و افزود:  نتیجه نهایی که دشمن دنبال می کند تسلط بی قید و شرط بر کشور می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمن برای نفوذ خود عرصه‌های مختلفی را انتخاب کرده است، که این عرصه عبارت اند از :نفوذ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و .. می‌باشد.

صداقت با بیان اینکه مهمترین عرصه نفوذ دشمن نفوذ سیاسی و فرهنگی است، اظهار کرد:  دشمن سعی می کند در زمینه فرهنگی باور های جامعه را دگرگون کند و آن باورهایی را که توانسته این جامعه را سرپا نگه دارد جابه جا کند.

ارسال نظرات