عضو بسیج کارمندان در گفتگو با «بسیج»:

دولت بجای اجرایی کردن طرح اقتصاد مقاومتی در فکر کارهای کلیشه ای است

داوود آبادی گفت: بسیج کارمندان استان مرکزی به طور جامع به بررسی موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت که از دل کار طرحی بیرون آمد که با دنبال گرفتن و پیگیری، طرح کاشت گیاهان دارویی به نتیجه رسید.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۵۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۳

محسن داودآبادی فرمانده ادارات کل شهید باهنر استان مرکزی شهر اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره عدم استفاده دولت از ظرفیت بسیج در جهت تحقق مردم سالار شدن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دولت بیشتر به دنبال کار‌های کلیشه‌ای است مثل همه کار‌هایی که در این چند سال انجام داده و به هیچ نتیجه‌ای هم نرسیده است.

وی افزود: بسیج کارمندان استان مرکزی به طور جامع به بررسی موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت که از دل کار طرحی بیرون آمد که با دنبال گرفتن و پیگیری، طرح کاشت گیاهان دارویی به فکر رسید. بسیج کارمندی هم در سطح استان از شهرداری و نیرو‌های مردمی دیگر کمک خواست و در حال حاضر طرح اقتصاد مقاومتی با کاشت گیاهان دارویی به اجرا رسیده است.

این بسیجی گفت: ما برای صرفه جویی مصارف آب کار‌هایی انجام داده ایم که در حال حاضر به مرحله اجرا نریسده است. طرح صرفه جویی و مبارزه با بی آبی، یک طرحی در غالب اقتصاد مقاومتی است که در حال حاضر به بررسی و مطالعه رسیده است و تا اجرایی شدن کمی زمان نیاز است.
ارسال نظرات