مصطفی برزگر
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شهیدان تاج عزت را بر سر ما گذاشتند و برای سالهای طولانی دشمنان را از هدفشان دور کردند.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۹۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "جمال شاکرمی"؛ جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم یادواره شهدای محله گلان شهرستان ملکشاهی گفت: برای دستیابی به قله های پیشرفت و ترقی باید یاد و نام شهدا را مرور کنیم.

وی اظهار کرد: شهدا با آگاهی و بصیرت، جان خود را تقدیم نظام مقدس اسلامی کردند.

شاکرمی افزود: خطبه فدکیه فاطمه زهرا(س) بهانه ای است برای حمایت از ولایت، حضرت فاطمه(س) جان خود را برای ولایت فدا کردند و این برای ما یک درس است.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  گفت: انقلاب اسلامی با گفتمان آن که ولایت مطلقه فقیه است با انقلابهای دیگر قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: شخصیت های بزرگی که راجع به انقلاب اسلامی بحث کرده اند، انقلاب اسلامی را انقلابی کامل با همه مولفه ها معرفی کرده اند، به محض اینکه مردم به صحنه آمدند و انقلاب را به پیروزی رساندند، مفاهیم انقلاب به پایین ترین توده ها سرایت کرد.

شاکرمی با اشاره به ئیژگی های شخصیتی امام(ره) گفت: امام خمینی(ره) به لحاظ شخصیت فردی و تاثیرگذاری و ایدئولوژیکی، متفاوت با کسانی بود که در انقلابهای دیگر خالق پیروزی بودند.

وی ادامه داد: امام (ره) انقلابی را به وجود آورد که مستندی از حادثه عاشورا بود، مظلومانه در مقابل طاغوتها قرار گرفت و با ایمان به خدا در مقابل قدرتها ایستاد.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی، جنگ هست ساله، حادثه طبس، فتنه 88 و حوادث اخیر را بر ما تحمیل کردند اما نتوانستند کاری را از پیش ببرند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در همان مسیر حرکت کردند، سادگی امام، سبک و سیره امام و مردمداری امام(ره)، مادامی که این سیره و روش هست، این انقلاب در حرکت است، امام (ره) برای مردم جایگاهی والا قائل شدند و مقام معظم رهبری نیز همین سیره دارند.

شاکرمی اذعان کرد: امام خمینی (ره) مردان بزرگی را تربیت می کنند که در جغرافیای پهناور کشور اسلامی در مقابله با دشمنان جان خود را فدا می کنند، این سیره تربیتی امام است.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: شهیدان تاج عزت را بر سر ما گذاشتند و برای سالهای طولانی دشمنان را از هدفشان دور کردند.

وی بر ضرورت تبیین و گفتمان دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس ما که مستندی از عاشورا است، نیاز به گفتمان و تبیین دارد.

شاکرمی در پایان گفت: دشمن در تلاش است که بین آرمان بزرگ شهیدان و نسل امروزی فاصله بیاندازد

 

ارسال نظرات