امام جمعه اهل سنت قروه

امنیت امروز ایران اسلامی ثمره خون شهداست

امام جمعه اهل سنت قروه در یادوراه شهدای بخش مرکزی دهگلان امنیت امروز کشور را ثمره خون شهدا دانست.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۲۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم یادواره شهدای بخش مرکزی به مناست ایام الله گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد حضرت علی (ع) دهگلان برگزار شد.

در این مراسم معنوی ماموستا هاشم نوری امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه ضمن تبریک دهه فجر امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را ثمره خون شهدا دانست.

وی درادمه گفت: کسانی که در ابتدای انقلاب تاکنون برای اعتلای اسلام و امنیت کشورشان جان خود را در نهایت اخلاص تقدیم نمودند قطعا اگر این مجاهدت و ایثار آنان نبود ما امروز شاهد این ترقی وپیشرفت در کشور نبودیم.


امام جمعه اهل سنت قروه گفت: در قرن بیستم که اسلام دستخوش تغییر وتحول بود دنیای کمونیست در بلوک شرق و یهودیت ومسیحیت در دنیای غرب به تمام معنا می‌خواستند که اسلام را به چالش بکشند و یا نابود کنند که همین فکر کمونیستی هجمه غربی در شرق الاوسط در میان کشور‌های اسلامی از قرن نوزدهم تاکنون آثار مخرب داشته است.


وی در ادامه گفت: در میان کشور اسلامی منجمله مصر، هند، پاکستان و ایران شخصیت‌های برجسته بر علیه تفکر دنیای غرب و تفکری که زمینه جدایی دین از سیاسیت را فراهم می‌کرد می‌خواستند کشور‌های اسلامی را به سوی لائیک سوق دهند و یکی از این شخصیت‌های برجسته که با این تفکرات در ایران برخواست امام راحل بود.


ماموستا نوری درادامه گفت: امام راحل در مسیر حرکت انقلاب اسلامی موفقترین فرد قرن وزمانئ هخود بود که توانست حیات مجدد به اسلام بخشد و حتی حیات مجدد را در اروپا و غرب به دنیای اسلام باز گرداند.


امام جمعه اهل سنت قروه درادامه با اشاره به ویژگی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب توانست عزت وعظمت را به کشور وملت را برگرداند.

وی در ادامه گفت: در زمان طاغوت و قبل از انقلاب رژیم منحوس پهلوی مانع رشد سواد، اقتصاد وعمران و آبادنی کشور شده بود که با ظهور انقلاب اسلامی کشور شاهد پیشرفت در این زمینه شد.

امام جمعه اهل سنت قروه افزود: امروز دشمن می‌خواهد میان مردم وانقلاب فاصله بیندازد، اما مردم ما به این رشد فکری رسیده اند که این انقلاب متعلق به خود مردم و حتی مستضعفان عالم است که در هر جای دنیا مسلمانی مورد ظلم قرار گیرد جمهوری اسلامی به دفاع از آنان برخواسته است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار