مسوول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

نظام مدیریتی کشور، در تراز انقلاب نیست

بسیج گفت: متاسفانه روز به روز مدیریت لیبرال در کشور نهادینه‎تر و گسترده‎تر می‏شود و آن گونه که باید در تراز انقلاب نیست که این مسئله چالشی را برای آینده کشور ایجاد می‎کند.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۵۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

احمدرضا بسیج مسوول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: در جامعه‎ای که انقلاب صورت گرفته برای اینکه بتواند به مسیر خودش ادامه دهد و به اهداف خودش برسد همه زمینه‎ها و عوامل مرتبط با آن می‎بایستی آن وجهه و جنبه انقلابی خود را حفظ کنند و ساختارهای مختلف نظام از قبیل مسائل نرم‎افزاری و سخت‎افزاری در حوزه‎های گوناگون می بایست متناسب با آن اهداف شکل گیرد.

مسوول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: متاسفانه بعد از انقلاب عده‎ای به دلیل اینکه به صورت احساسی همراه با انقلاب شدند نه به صورت تعقلی و بعد هم مسئولیت و پست گرفتند و تا امروز نیز برخی از آن مسئولیت‎ها ادامه دارد، شاهد این هستیم که بدنه کلی نظام مدیریتی در کشور ما در تراز انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‎های نظام اسلامی نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری ما نتوانستیم دولت اسلامی شکل دهیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ناکارآمدی مدیریت و مسئولیت اثرات خود را در همه ساحت‎ها و جنبه‎های دیگر در حوزه‎های مختلف می‎گذارد ازاین جهت شاهد یک سری مشکلات و ناهنجاری‎ها و کمبودها هستیم.

مسوول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدیریت جهادی که می بایستی همپای انقلاب شکل بگیرد شکل نگرفته است مطرح کرد: متاسفانه روز به روز مدیریت لیبرال در کشور نهادینه‎تر و گسترده‎تر می‏شود و آن گونه که باید در تراز انقلاب نیست که این مسئله چالشی را برای آینده کشور ایجاد می‎کند که می‎بایست در مورد آن فکری کرد، لذا مسئولین بایستی در این نوع رویکرد خود تجدیدنظری داشته باشند تا شاهد مرتفع شدن مشکلات کشور باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار