خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

شهید «شوهانی» از افتخارات شهرستان نهاوند است

امام جمعه نهاوند گفت: شهید «احمد شوهانی» از افتخارات شهرستان نهاوند است و شهادتش تثبیت کننده شجاعت و دلاورمردی این رزمنده اسلام است.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۴۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

شهید «شوهانی» از افتخارات شهرستان نهاوند استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «احمد شوهانی» در مسجد شهید حیدری (جوانان) نهاوند با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان نهاوند برگزار شد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا را باید گرامی بداریم و از رشادت و دلاورمردی این شهدا درس بگیریم.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: شهید «احمد شوهانی» از افتخارات شهرستان نهاوند است و شهادتش تثبیت کننده شجاعت و دلاورمردی این رزمنده اسلام است.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مدافع حرم از خداوند صبر و شکیبایی را برای خانواده و بستگان شهید والامقام خواستار شد و با بازماندگان اظهار همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد پاسدار شهید «احمد شوهانی» از اهالی  شهر برزول نهاوند و از نیروهای تیپ انصارالحسین(ع) همدان روز شنبه ۷ بهمن ماه در درگیری با عناصر گروهک تکفیری  داعش در منطقه مرزی ازگله استان کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات