خبرهای داغ:
صبح امروز؛

پیکر مطهر شهید «شوهانی» در نهاوند تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «احمد شوهانی» با حضور مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۸۷۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

پیکر مطهر شهید «شوهانی» در نهاوند تشییع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیکر مطهر شهید «احمد شوهانی» از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان و از مدافعان حرم و امنیت  صبح امروز با حضور پرشور مردم ولایی این منطقه در شهرستان نهاوند تشییع شد.

این مراسم با حضور پرشور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهید، همرزمان این شهید والامقام، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و اقشار مردم برگزار شد.

مردم انقلابی شهرستان نهاوند در آستانه ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر با حضور گسترده خود در این مراسم روحانی و معنوی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام(ره) و انقلاب اسلامی قدردانی خود را از مدافعان امنیت و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند و بر ادامه راه شهدا تأکید کردند.

همچنین حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند بر پیکر مطهر این شهید والامقام نماز خواند و در ادامه پیکر مطهر شهید «شوهانی» بعد از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش شهر برزول انتقال یافت.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد پاسدار «احمد شوهانی» 7 بهمن ماه در درگیری با تیم تروریستی از گروه تکفیری داعش در منطقه غرب کشور به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار