مصطفی برزگر
توسط سپاه ناحیه دهلران انجام می شود؛
فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: در دهه فجر امسال بیش از ١۵٠ برنامه توسط سپاه ناحیه دهلران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۹۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: انفلاب ما یک ویژگی خاص دارد که آن را از دیگر انقلاب ها متمایز می کند، این ویژگی رهبری است. رهبری  انقلاب ما را به انقلاب حضرت سیدالشهدا (ع) شبیه کرده است.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر، این ایام را مقطع رهایی ملت ایران از فساد، تبعیص وبی عدالتی حاکم درنظام شاهنشاهی عنوان کرد و افزود: ملت بزرگوار و ولایتمدار همیشه درصحنه ایران اسلامی با وحدت کلمه وحضور یکپارچه خود با تبعیت از راه منش امام خمینی (ره) توانست تاریخ 2500 ساله شاهنشاهی را درهم بکوبد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران بیان نمود: امسال نیز به‌ رسم هرسال مراسم دهه فجر در شهرها و روستاهای شهرستان دهلران برگزار می‌شود و مردم برگزارکننده مراسم دهه فجر هستند.

وی ابراز نمود: برای دهه فجر امسال سپاه ناحیه دهلران بیش از 150 برنامه متنوع در نظر گرفته است.

آبدونی تصریح نمود: یادواره آبروی محله، افتتاح حسینیه و مساجد، برگزاری یادواره شهدا، پیاده روی، کوهپیمایی و... از جمله برنامه های این ناحیه در دهه مبارک فجر می باشد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر متعلق به همه است، خاطر نشان کرد: سپاه ناحیه دهلران آمادگی کامل دارد تا با ادارت شهرستان در برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های دهه فجر کمک نماید.

 

ارسال نظرات