سیاست‌زدگی درد اصلی شهرستان اردل است

امام جمعه اردل گفت: سیاست‌زدگی درد اصلی شهرستان اردل است و هر چیزی نباید فدای سیاست شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۳۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام مهرداد بهرامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردل، اظهار کرد: 12 بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی است، تمام تلا‌ش‌های غرب و دولت بختیار برای جلوگیری از ورود امام به کشور بود اما با اصرار امام و اراده الهی ایشان وارد کشور شدند.

وی با اشاره به اینکه آمدن حضرت امام خمینی (ره) با سرعت بساط طاغوتی نظام وابسته پهلوی را جمع کرد و ریشه بدبختی‌های ملت ما که نظام شاهنشاهی وابسته به غرب بود را به نابودی کشاند، افزود: اگر همین وابستگی ادامه داشت قطعاً ایران امروز یکی از وابسته‌ترین، فقیرترین و تحقیرشده‌ترین ملت‌ها بود، با پیروزی انقلاب اسلامی دوران شکوفایی ایران آغاز شد و امروز علی‌رغم همه توطئه‌ها، تهدیدها، جنگ، محاصره، تحریم و ترور ایران اسلامی توانست به این پیشرفت‌های شگرف دست پیدا کند البته تا نقطه مطلوب فاصله هست و رفع نواقصی همچون بیکاری، اقتصاد و بهبود معیشت دلسوزی مسؤولان را می‌طلبد.

امام‌جمعه اردل با بیان اینکه امروز مهم‌ترین مسئله این شهرستان تعیین فرماندار است، ادامه داد: تعیین فرماندار باید با توجه به ریشه‌های محرومیت موجود در این منطقه باشد، محرومیت همیشه ناشی از نداشتن نیست، این شهرستان به لحاظ منابع خدادادی، ثروت‌های طبیعی، داشتن سرمایه آب و خاک مستعد، جاذبه‌های مختلف گردشگری، نیروی انسانی ارزشمند و... غنی است پس باید محرومیت را جای دیگری جستجو کنیم.

بهرامی با تأکید بر اینکه سیاست‌زدگی درد اصلی شهرستان اردل است و هر چیزی نباید فدای سیاست شود چراکه در این صورت عزل و نصب‌ها بر اساس مصالح سیاسی افراد خواهد بود نه منافع مردم یا طرح‌ها و پروژه‌ها، عنوان داشت: سیاست‌زدگی یعنی معیار بشود من، حزب من و جناح من.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فرماندار یعنی کسی که مدیر شهرستان باشد، او مسؤول پیشرفت شهرستان، امنیت منطقه، هماهنگ‌کننده دستگاه‌ها، پیشرفت علمی و اجتماعی منطقه است بنابراین نباید چنین مسؤولیتی را به دست کسی سپرد که هیچ طرح و برنامه‌ای نداشته باشد، شهرستان اردل گرفتار سیاسی‌بازی بوده لذا اشتباه است که مسؤولان ارشد شهرستان نیز نیروی سیاسی باشد.

ارسال نظرات