مدیر آموزش وپرورش سیروان برنامه ها و فعالیت های مدارس شهرستان در دهه فجر را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۸۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

"به گزارش خبرگزاری بسیج، شمس الدین شیروانی" مدیر آموزش و پرورش سیروان ، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و آشنا کردن دانش‌آموزان با این دستاوردها و خدماتی که در این چهار دهه، نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف داشته است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا پیام‌های انقلاب را به زیباترین شکل به نسل‌های نوجوان و جوان جامعه انتقال دهیم و آنها را با تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب آشنا کنیم، افزود: اجرای برنامه های مناسب دهه فجر می‌تواند پایبندی و دلبستگی دانش آموزان را به انقلاب مستحکم‌تر کند، بنابراین باید بر این مهم، با دقت و فراست همت گماشت.

شیروانی با اشاره به اینکه بمناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر برنامه‌های گوناگونی در مدارس شهرستان اجرا خواهد شد، تصریح کرد: جهت هر چه با شکوه تر برگزار نمودن برنامه های جشن انقلاب اسلامی، کمیته های چهارگانه فرهنگی، هنری، اجرایی و پشتیبانی در آموزش و پرورش شهرستان سیروان تشکیل شده و در این کمیته ها، ویژه برنامه های متعددی در تمام مدارس شهرستان در نظر گرفته شده است.

این مسئول به برنامه های قابل اجرا اشاره کرد و اظهار داشت: 12 بهمن ماه همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور، زنگ گلبانگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان سیروان به صدا در خواهد آمد که به صورت محوری در دبیرستان فضیلت لومار با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای مسابقات فرهنگی و هنری، المپیاد و مسابقات ورزشی، برگزاری همایش های قرآنی، آزین بندی و فضاسازی مدارس، برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در مجتمع های آموزشی و پرورشی و شرکت گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمای۲۲بهمن و ... از دیگر برنامه های است که در سطح مدارس سیروان برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش سیروان بر مشارکت دانش‌آموزان در ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: نشاط، پویایی و معرفت‌افزایی ازجمله اهدافی است که در این برنامه‌ها باید لحاظ شود.

 

ارسال نظرات