خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

تحقق بیش از 70 درصد اشتغال‌زایی شهرستان نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه یک هزار و 290 نفر در سامانه رصد شهرستان نهاوند ثبت شده است، گفت: بیش از 70 درصد اشتغال‌زایی شهرستان محقق شده است.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۶۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰

تحقق بیش از 70 درصد اشتغال‌زایی شهرستان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان که در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب کبری(س) بهترین الگو برای پرستاران هستند.

وی گفت: به جهت سیل سال گذشته برای کسانی که متحمل خسارت شدند وام 50میلیون ریالی در نظر گرفته شده و در حال حاضر بخشی پرداخت شده و بخشی نیز در حال انجام است.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در زمینه جذب اعتبارات اشتغالزا وضعیت شهرستان مناسب است، گفت: در برخی بانک‌ها تمام اعتبارات جذب شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات اشتغالزایی توسط برخی بانک‌های استان تاسف برانگیز است، افزود: کارشکنی و سخت‌گیری‌های بی‌مورد برخی مدیران بانک‌ها یکی از دلایل مهاجرت مردم از روستاها است.

حمیدوند با ابراز گله‌مندی از نحوه پرداخت تسهیلات بانکهای تجارت، سپه و مهر ایران گفت: این شیوه پرداخت بانک‌های عامل کمکی به توسعه شهرستان و ایجاد اشتغال نمی‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: آیا شایسته است در هر جلسه شورای اشتغال وقت خود را صرف عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها کنیم.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان با بیان اینکه یک هزار و 290 نفر در سامانه رصد شهرستان نهاوند ثبت شده است، گفت: بیش از 70 درصد اشتغال‌زایی شهرستان محقق شده است.

تحقق بیش از 70 درصد اشتغال‌زایی شهرستان نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار