فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد:

اهداء 20 سری جهیزیه به زوج های جوان چهارمحال و بختیاری

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) 20 فقره جهیزیه از سوی سپاه قمربنی هاشم (ع) به نوعروسان چهارمحال و بختیاری اهداء شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۲۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سردار علی محمد اکبری با گرامیداشت سالروز میلاد اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و بزرگداشت روز پرستار از اهدای 20 سری جهیزیه به نوعروسان استان چهارمحال و بختیاری و توزیع 600 بسته لوازم التحریر و پوشاک بین نیازمندان از سوی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اعلام این خبر، گفت:  این محموله ها از طرف سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) و با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا(صلی الله علیه و آله و سلم) به 9 شهرستان استان چهارمحال و بختیاری برای تقدیم به نیازمندان اعزام شد.

سردار اکبری افزود: کمکهای اهدایی شامل 20سرویس جهیزیه اهدایی شامل؛ یخچال، تلویزیون 24 اینچ ، اجاق گاز ، لباس شویی ، فرش ، جاروبرقی، سرویس قابلمه، پنکه، سرویس چینی، اتو بخار، پتو و بسته فرهنگی می باشد.

  وی در بیان هدف از اهدای این کمک ها گفت: این کمک ها بر اساس طرح قرارگاه محرومیت زدایی استان و به منظور ترویج ازدواج آسان و کمک به نیازمندان صورت گرفت.

 سردار اکبری با اشاره به توزیع 600 بسته لوازم التحریر و پوشاک در قالب کاروان کمک های ارسالی و جهیزیه ها به شهرستان های 9گانه استان، اظهار کرد:  ارزش ریالی کمک های انجام گرفته 340 میلیون تومان می باشد .

ارسال نظرات