برگزاری کارگاه آموزش حفظ قرآن در ناحیه مقاومت لردگان

کارگاه آموزش حفظ قرآن کریم با حضور پایوران و کارکنان وظیفه در نماز خانه جواد الائمه (علیه السلام) ناحیه مقاومت شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۰۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران  کریم پور در این کارگاه آموزشی در خصوص اخلاق قرآنی و ویژگیهای حافظان قرآن، اظهار داشت: حافظان قرآن بلند مرتبه ترین افراد بعد از انبیاء الهی در روی زمین هستند و مرگ آنان و برانگیخته شدن آنان در روز رستاخیز همچون انبیاء است.

وی بیان داشت: تعامل با قرآن باید صادقانه باشد نه منافقانه یعنی اینکه قرآن را تلاوت می کنیم و مخالف آنچه دراین مصحف شریف ذکر شده رفتار می نماییم.

کریم پور، با بیان اینکه نیت هر فرد در زمینه حفظ قرآن ابتدا فقط باید خدا باشد عنوان داشت: با استمداد از عنایت الهی پشتکار قوی وتوکل به خدا باید برای حفظ قرآن تلاش کرد.

 وی  در ادامه یادآور شد اگر در فعالیت‌های علمی و حفظ قرآن برنامه روزمره و دقیق وجود داشته باشد انسان زودتر به مقصد می‌رسد.

در این کارگاه آموزشی سید مهران کریم پور  مطالبی را در زمینه روش های حفظ قرآن بیان کرد و داشتن انگیزه قوی، اهتمام و توجه به کتاب آسمانی و درک مفاهیم آن را لازمه یک حفظ خوب و مستمر دانست.

ارسال نظرات