مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج):

لزوم تلاش مسئولین جهت حرکت جهادی و انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی

مسئولین باید با حرکت جهادی و انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی با جدیت تمام تلاش نمایند .
کد خبر: ۸۹۷۶۹۲۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در جریان بازدید از بسیجیان وکارکنان گردانهای امام حسین(ع) زنجان و در بین بسیجیان گردانهای امام حسین(ع) شهرستان زنجان گفت: برون رفت از مشکلات اقتصادی در سایه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام تیموری افزود: برون رفت ازمشکلات اقتصادی در سایه تحقق اقتثاد مقاومتی است.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر فتنه گران اظهار داشت: طبق حدیث حضرت علی(ع) که فرمودند"از حوادث و وقایع عبرت بگیرید تا به بصیرت و آگاهی برسید." در این بین از فتنه و اغتشاش یک عده مزدور خارجی در داخل که قصد بر هم زدن امنیت و پیاده کردن نقشه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند و حضور به موقع و هوشیارانه مردم ولایت مدار و انقلابی جمهوری اسلامی ایران در صحنه باعث گردید تا بازهم دشمن در اجرای نقشه شوم خود ناکام بماند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 تصریح کرد: ما باید همواره دشمنان خود را بشناسیم و در این فتنه دیدیم که دشمنان سه مثلث کشورهای عربی ، عبری و آمریکایی با تمام توان بر علیه انقلاب و ملت ایران توطئه کردند و ذوق زده شدند.

حجت الاسلام محمدعلی تیموری با بیان اینکه مردم جامعه ما در حال حاضر با عواملی چون اشتغال و بیکاری و  رکود دست به گریبان هستند، گفت: مسئولین باید با حرکت جهادی و انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی با جدیت تمام تلاش نمایند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 اظهار داشت: باید از حضور هوشیارانه مردم در صحنه و پیروی از ولایت فقیه و جدا کردن ملت از اغتشاشگران و برای پایان دادن به این فتنه و فتنه های دیگر عبرت گرفت و قدردانی به عمل آورد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار