معاون حمایت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

بیمه منزل مسکونی بیش از ۳۵ هزار مددجوی کمیته امداد استان مرکزی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی از قرارداد بیمه حوادث برای منازل مسکونی ۳۵ هزار و ۵۶۲ خانوار تحت حمایت با بیمه آسیا خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۲۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا شایسته‌جو  معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه از سال ۹۴ بیمه منازل مددجویان تحت حمایت در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفته است، گفت: امسال  قرارداد بیمه حوادث برای منازل مسکونی ۳۵ هزار و ۵۶۲ خانوار تحت حمایت، بین کمیته امداد و شرکت بیمه آسیا به مدت یک سال منعقد شد.

وی با اشاره به تعهدات شرکت بیمه‌گر، بیان کرد: پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال برای ساختمان و اثاثیه منازل روستایی، پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال برای ساختمان و اثاثیه منازل شهری و ۱۵۰ میلیون ریال برای سرمایه فوت، نقص عضو بیمه‌شده اصلی(سرپرست خانوار) از موارد تعهدات بیمه‌گر در قرارداد منعقد شده در برابر حوادث آتش‌سوزی، سیل، طوفان و سایر موارد است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: امسال یک‌میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال به ۹۰ خانوار حادثه‌دیده پرداخت شده است.

شایسته‌جو با اشاره به پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت خاطرنشان کرد: از اقدامات مؤثر کمیته امداد پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت با هدف برخورداری از مزایای بیمه از جمله مستمری، بازنشستگی و ازکارافتادگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات