مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

اشتغالزایی 157 نفر در طرح‌های کمیته فنی- حوزه صنعت، معدن و تجارت

طرح‌های مصوب کمیته فنی تاکنون در حوزه صنعت، معدن و تجارت به تعداد پنج مورد با اشتغالزایی 157 نفر بوده است.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۶۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان درکارگروه اشتغال گفت:  در بخش خویش فرمایی و مشاغل خانگی و خوداشتغالی سهم تسهیلات 10 درصد بوده و میزان وام پرداختی 100 تا 200 میلیون ریال است.

محمدرضا یوسفی  با اشاره به اینکه در حوزه کارفرمایی نیز در بخش بنگاه 2تا 50 نفر اشتغال سهم تسهیلات 70 درصد است، افزود: در این بخش نیز 15 درصد میزان وام ها در ارقام 100 تا 1000 میلیون ریال و 55 درصد آنها با ارقام 1000 تا 25000 ریال پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بخش بنگاه‌های بالای 50 نفر نیز سهم تسهیلات 20 درصد است، اظهار داشت: در این حوزه نیز  میزان وام پرداختی 25 هزار تا 150 هزار میلیون ریال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه رسته‌های منتخب تصریح کرد: برگزاری جلسات هماهنگی با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی، احصای عناوین طرح‌های قابل پذیرش ذیل رسته‌های منتخب استانی با مشارکت کارگزار کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، برگزاری دو نوبت نشست هماهنگی با حضور کارشناسان و مدیران استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دستگاه‌های تخصصی با هدف ایجاد وحدت رویه در هدایت طرح‌های اقتصادی از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است.

یوسفی گفت: طرح‌های مصوب کمیته فنی تاکنون در حوزه صنعت، معدن و تجارت به تعداد پنج مورد با اشتغالزایی 157 نفر بوده است.

وی با بیان اینکه طرح مصوب کمیته فنی نیز طرح‌های حوزه کشاورزی به تعداد 22 مورد با اشتغالزایی برای 406 نفر بوده است، اظهارداشت: در مجموع طرح‌های مصوب کمیته فنی تاکنون 27 مورد با اشتغالزایی برای 563 نفر بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: عناوین کلی رسته‌های ابلاغی به استان از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز شامل صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، فرش دستبافت و دستبافته‌ها،  کفش و مصنوعات چرمی، تولید محصولات ریخته‌گری آهن و فولاد، منسوجات و پوشاک، پرورش و اصلاح نژاد دام و زیتون بوده است . همچنین بر اساس ابلاغیه های ملی رسته فناوری اطلاعات مورد توجه جدی خواهد بود .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار