مدیرعامل شرکت آب‌و فاضلاب روستایی استان مرکزی مطرح کرد

طلب 28 میلیارد ریالی آبفار استان مرکزی از مشترکان

مدیرعامل شرکت آب‌و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی مبلغ 28 میلیارد ریال از 67 هزار مشترک خود طلب دارد.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۴۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

 

یوسف عرفانی‌نسب مدیرعامل شرکت آب‌و فاضلاب روستایی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به طلب 28 میلیارد ریالی این سازمان از مشترکان گفت: این مبلغ توسط 67 هزار مشترک پرداخت نشده است.

وی با تاکید بر اینکه این مبلغ طلب از مشترکان تنها منوط به دو سال اخیر است، گفت: نداشتن تمکن مالی برخی مشترکان روستایی و حضور مشترکان به صورت فصلی در منازل از دلایل نپرداختن هزینه آب بها مصرفی در استان مرکزی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: ماموران این شرکت به مشترکان بدهکار اخطارهای متعددی داده اند تا نسبت به پرداخت بدهی در اسرع وقت اقدام کنند همچنین این شرکت به منظور همکاری با مشترکان، میزان بدهی را با توجه به تمکن مالی آنان تقسط می کند تا ضمن کمک به مشترکان حق دولت نیز محفوظ بماند.

عرفانی‌نسب افزود: مشترکان لازم است با پرداخت به موقع آب بهای مصرفی خود، این شرکت را در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات