امام جمعه اهرم:

مردم انقلاب، رهبر و شهدای کشورشان را دوست دارند/آشوب گران باقیمانده منافقین هستند

امام جمعه اهرم با بیان اینکه مردم انقلاب، رهبر و شهدای کشورشان را دوست دارند گفت: فتنه گران از آب گل آلود ماهی گرفتند و در صحنه اعتراضات مردمی دست به اغتشاش زده و اینها باقیمانده منافیقن هستند که از فرصت استفاده کرده و دست به آشوب زدند.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۴۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

 

به گزارش خبر گزاری بسیج از تنگستان،  حجت الاسلام عیسی راستگو در اجتماع بزرگ مردم تنگستان در محکومیت فتنه اخیر و آشوب اغتشاشگران در برخی شهرهای کشود گفت:  اعتراضات خیابانی در پی تعطیلی برخی موسسات و مشکلات اقتصادی که برای مردم به وجود آمده بود در پی مطالبات به حق مردم بود ولی فتنه گران از این فضا استفاده کرده و دست به آشوب زدند.

 وی افزود: فتنه گرانی که در صحنه اغتشاشات اخیر حضور داشتند باقی‌مانده منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید آلوده شده بود هستند که همچون موشی در سوراخ خود مخفی شده بودند و به دنبال فرستی بوده تااز سوراخ خود بیرون بیایندو برای مردم ناامنی و اغتشاش ایجاد کنند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: باید از اغتشاشگران بپرسیم اگربه گرانی و مشکلات معیشتی اعتراض دارید چراغ حسینیه و مسجدرا به آتش می کشید چرا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آتش می کشید و چرا به تصاویر شهدا و تمثال سردار سرافراز سپاه سردار سلیمانی که مایه افتخار و عزت جهان اسلام و به عنوان یک اسطوره مورد توجه قرار گرفته است بی‌حرمتی می‌کنید.

وی بیان داشت: باید از فتنه گران پرسید چرا در شهر بوشهر مجسمه و تندیس غدیر و مجسمه نبی مکرم اسلام و امیر المومنین(ع)  که   در ورودی شهربوشهر نصب شده بود را به آتش می کشید.

راستگو گفت: همه این حرکت ها گواه این است که این آشوبگران اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشانه گرفته‌اند.

وی ادامه داد: لازم بود حرکت خودجوش علیه فتنه‌گران توسط مردم انجام بپذیرد که به حمدالله در شهر ما اینگونه شد و همه فتنه‌گران به خصوص فتنه های اخیر در فضای کشور به وجود آوردند را محکوم کنند که به حمدالله این اتفاق افتاد.

راستگو خاطر نشان کرد: همه سلطنت‌طلب‌ها بدانند که دیگر طاغوت  جایی در این کشور ندارد و مردم انقلابشان و تمام دستاوردها و ارزش های نابش را دوست دارند و به رهبرو شهدای والا مقامشان عشق می ورزند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاءالله مسئولین نیز تلاش کنند که مشکلات معیشتی مردم برطرف شود.

 

ارسال نظرات