نماینده سابق مجلس در گفت‎وگو با «بسیج»:

بسیج مانع انحرافات است/ برخی مسوولین وجود بسیج را برنمی‎تابند

زارع زاده گفت:آن کسانی که بودجه‎های هنگفت کشور را نابود می‎کنند اما عملکردشان یک صدم بودجه هزینه شده نیست نمی‎توانند بسیج را که با کمترین هزینه اقدامات چشمگیری را انجام می‎دهد تحمل کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۲۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

دخیل عباس زارع زاده مهریزی نماینده سابق مجلس در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به وجود برخی مخالفت‎ها در بهره‎گیری از ظرفیت بسیج بیان داشت: یک عده تصور اشتباهشان این است که بسیج مانع است؛ یعنی نه تنها بسیج را رقیب می‎دانند بلکه آن را مانع تلقی می‎کنند و این به علت این است که راهشان درست نیست و به اشتباه می‎روند.

نماینده سابق مجلس در ادامه مطرح کرد: مردم همیشه نشان دادند که مسیر طولانی از خیلی از کسانی که ادعای مسئولیت دارند جلوتر هستند و دشمن شناسی و بصیرت شان قوی‎تری نسبت به آنها دارند، اما یک عده هستند که از این بصیرت ناراحت هستند برای اینکه راهشان نادرست است.

زارع زاده با بیان اینکه کسانی که اختلاس می‎کنند، یا دستشان به بیت‎المال آلوده است و آن کسانی که ترحم ندارند، چطور می‎توانند مردم و همین‎طور بسیج  را که شاکله آن مردم است تحمل کنند؟ گفت: بسیج بزرگ‏ترین مانع انحرافات از این دستی است و آن کسانی که بودجه‎های هنگفت کشور را نابود می‎کنند اما عملکردشان یک صدم بودجه هزینه شده نیست نمی‎توانند بسیج را که با کمترین هزینه اقدامات چشمگیری را انجام می‎دهد و با بی‎ادعایی تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کرده تحمل کنند و با بسیج در تعارض هستند، به همین دلیل سعی می‎کنند کمتر سراغ بسیج روند یا اصلا بسیج را در میدان عمل وارد نکنند.

نماینده سابق مجلس در خاتمه تاکید کرد: اما بایستی دولتمردان ما توجه کنند هرجا از بسیج استفاده شده آنجا رشد و شکوفایی شاهد بودیم و هرجا نیز بسیج را کنار گذاشتند موجب نابود کردن هزینه‎های کشور شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار