به همت قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه سلمان صورت می گیرد :

برگزاری مسابقات بومی و محلی در استان با هدف انزجار از مواد مخدر

به همت قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه سلمان مسابقات بومی و محلی با هدف انزجار از مواد مخدردر استان برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۷۰۲۷۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

دبیر قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه سلمان استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان اظهار داشت:قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه سلمان در بحث اعتیاد و رفع معضلات این بلای خانمانسوز در استان برنامه‌های مختلفی را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بومی و محلی در استان افزود: این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و دوری از رفتار‌های پرخطری که منجر به اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی می‌شود برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: اجرای اقدامات فرهنگی نظیر امضای طومار انزجار از مواد مخدر و برگزاری جلسات متعدد با معتمدان و ریش سفیدان محلات ازدیگر اقدامات این قرارگاه است.

دبیر قرارگاه جواد الائمه (ع) سپاه سلمان استان گفت: یکی از اقدامات موثر انجام شده توسط این قرارگاه ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته است تا با ایجاد اشتغال برای آن‌ها از بازگشت و اعتیاد مجدد آن‌ها به اعتیاد جلوگیری شود.

متحدی نژاد افزود: آمورش افرادی تحت عنوان مربی و برگزاری دوره‌های آمورشی جهت آگاه سازی مردم با هدف پیشگیری و رفع معضل اعتیاد توسط این قرارگاه انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین کار جمع آوری بانک اطلاعاتی از محلات آسیب دیده و شناسایی آسیب‌های اجتماعی آن مناطق هدایت و راهنمایی و مشاوره به افراد معتاد در جهت تحقق اهداف این قرارگاه صورت گرفته است

وی بیان کرد: برگزاری همایش، برپایی نمایشگاه، اجرای برنامه‌های هنری مانند پخش فیلم، اجرای تئاتر سرود و پخش کلیپ در سطح شهرستان و محلات آلوده نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده می باشد.
ارسال نظرات