حرکت به موقع مردم در 9دی دشمنان را شکست داد

حجت الاسلام علیزاده درجمع نوجوانان عاشورایی اشکفتک گفت: حرکت به موقع مردم در 9دی دشمنان را شکست داد و این روز عزت آفرین در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۵۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این مراسم حجت الاسلام علیزاده باتسلیت وفات کریمه اهلبیت عصمت وطهارت (علیهم السلام)حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها،هفته بصیرت را گرامیداشت.

وی به تشریح حرکت حضرت معصومه(سلام الله علیها) به شهر قم پرداخت و گفت: آن بانوی مکرمه برای زیارت برادر گرامیش حضرت امام رضا علیه السلام از مدینه به سمت خراسان حرکت کرد و قبل ورود به قم بیمار و رحلت کردند.

 حجت الاسلام علیزاده در ادامه به حدیثی از امام حسن عسکری (علیه السلام)اشاره کرد و افزود: حضرت در این حدیث شیعیان و مریدان اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) را به تقوا ، پارسایی در دین، کار برای رضای خدا انجام دادن، درست صحبت کردن، امانت داری، سجده های طولانی و خوب بودن با همسایه ها دعوت می کنند.

وی اظهار کرد: شاه کلید تمام قفل ها تمسک جستن قرآن و عمل به کلام ائمه اطهار (علیهم السلام) است.

کارشناس علوم دینی در بخش بعدی از سخنان خود به حماسه نهم دیماه سال 1388 اشاره کرد و گفت: بصیرت و موقعیت شناسی ولی امر مسلمین و حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار فتنه گران را رسوا کرد.

حجت الاسلام علیزاده افزود:مردم بصیر و انقلابی بار دیگر نشان دادند که تا آخرین قطره خونشان پای آرمانهای انقلاب و رهبرشان ایستاده اند وهرگز نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف شوم خود دست یابد.

وی گفت: پیام حرکت به موقع و خودجوش مردم در 9دی این بود که مردم انقلابی ایران ،هرگز اجازه نمی دهند دشمنان خارجی و عده ای افراد وابسته و یا فریب خورده، نظم جامعه را برهم بزنند و یا به مقدسات

کارشناس علوم دینی ادامه داد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند نه دی در تاریخ ماندگار است چون این حرکت برخواسته از بصیرت ،دشمن شناسی، وقت شناسی است

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت زیارت عاشورا و نوحه سرائی از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

ارسال نظرات