9 دی اتحاد نظام جمهوری اسلامی ایران بود

امام جمعه فرادنبه گفت: 9 دی مردم اتحاد و هوشیاری خود را به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۳۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته فرادنبه طی سخنانی بر ضرورت هوشیاری مردم تاکید کرد تا دچار توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نشوند و گفت: اتحاد مردم در کنار درایت حکیمانه ولی فقیه باعث شد تا فتنه ۸۸ خاموش شود.

 

وی با اشاره به فرارسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، افزود: استکبار جهانی از اتفاقات فتنه سال ۸۸ به دنبال بهره برداری لازم درراستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که مردم ولایت مدار ایران با بصیرت بالای خود حماسه ای را رقم زند که وحدت را بار دیگر به رخ جهانیان کشاند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در فتنه ۸۸ خسارت مادی فراوان به شهر زده شد که طبق گزارش شهرداری تهران، ۶۳ میلیارد تومان خسارت وارد شد و حدود ۶۰ میلیارد دلار کاهش سرمایه گذاری به دلیل مشکلات چند ماه ناشی از فتنه روی داد و ۳۹ نفر کشته شدند.

 

علیخانی افزود : در حماسه ۹ دی کمر توطئه گران شکسته شد و هرکس هم از فتنه گران حمایت کند ظالم است بنابر این ۹ دی در انقلاب ما ماندگار شد.

 

خطیب جمعه فرادنبه  به سالروز وفات حضرت معصومه(سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: یکی از درس های مهم زندگی آن حضرت ولایتمداری است که باعث شد ایشان با همین شاخصه وارد ایران شوند و امروز مردم ما می بایست از ولایت پذیری و دفاع از حریم ولایت آن بانوی بزرگوار پیروی کنند.

ارسال نظرات