همزمان با هفته بصیرت و روز شهرستان بن برگزارشد؛

برگزاری یادواره شهید سورانی و۴3شهیدبخش شیدا

یادواره قهرمان ملی وناجی آبادان شهیددریاقلی سورانی و۴3شهیدبخش شیدا همزمان با هفته بصیرت و روز شهرستان بن در یانچشمه برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۳۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم معنوی که خانواده معظم شهدا، مردم روستای یان چشمه و مسئولین شهرستان حضور داشتند؛ نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام و گرامیداشت هفته بصیرت ویاد وخاطره شهدا به ایراد سخن پرداخت.

آیت الله علیرضااسلامیان به تشریح زندگی یازدهمین امام شیعیان اشاره و با بیان روایتی از کتاب بحارالانوار علامه مجلسی گفت:محمد بن اسماعیل نقل می کند که عباسیون بر صالح ابن وصیف زندانبان حضرت امام حسن عسکری علیه السلام وارد شدن و گفت بر او آن حضرت سخت بگیر و فرصت نده ، صالح گفت چکار کنم در حالیکه دو نفر از بدترین مردم روی زمین را بر او مامور کردم ولی آنها از عابدترین مردم زمانه شدند .

وی ادامه داد: این ویژگی امام حسن عسکری علیه السلام که با اخلاق و رفتار خود باعث هدایت بدترین آدمها شده است، ما باید به عنوان الگو و اسوه خود در زندگی قرار دهیم .

آیت الله اسلامیان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ، بخصوص شهید دریاقلی سورانی ناجی آبادن عنوان کرد: امنیت جامعه نیازمند ایمان ، تعهد و اخلاص و فداکاری شهید سورانی ها است.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:امروز شاهدیم که امنیت کنونی جامعه نیز مرهون رشادت ها و فداکاری شهدای عزیز مدافع حرم است .

آیت الله اسلامیان به اهمیت بصیرت افزایی در شناخت توطئه دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کردند و گفت : فتنه و انحراف همواره دامنگیر افراد بی بصیرت جامعه خواهد شد .

وی با گرامیداشت حماسه نهم دی ، افزود: 9دی روز میثاق اقشار امت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در سراسر کشور با ولایت بود.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری به تببین اهمیت موضوع فتنه و فتنه گران پرداخت و گفت: متاسفانه عده ای از روی غرض ورزی در سطح جامعه عنوان می کنند تا کی باید تریبون های ما اختصاص به فتنه و فتنه گران داشته باشد در حالیکه بصیرت و بصیرت افزایی زمان و مکان نمی شناسد.

آیت الله اسلامیان افزود: لازم است نسبت به ابعاد فتنه ۸۸ بصیرت افزایی شود تا توطئه های دشمن در هم شکسته شود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، پخش نماهنگ، قدرانی برادر قهرمان ملی وناجی آبادان شهیددریاقلی سورانی از مردم و مسئولین و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

ارسال نظرات