جانشین قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس:

در حریم ولایت، ریزش ها فرو می ریزند و رویش ها سبز می شوند

جانشین فرمانده قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس در یادواره سرداران و 60 شهید والامقام وحدتیه در حسینیه سیدالشهداء این شهر گفت: ولایت امانت شهداست که در حریم آن، ریزش ها فرو می ریزند و رویش ها سبز می شوند.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۰۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه جمعه در این مراسم که با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگرانه و جمع کثیری از مردم ولایتمدار وحدتیه برگزار شده بود با اشاره به خاطراتی از هشت سل دفاع مقدس، یاد و خاطره عملیات کربلای ۴ و رشادت‌های رزمندگان اسلام را گرامی داشت.
وی با بیان این که امام خمینی (ره) زمانی که گفت: راه قدس از کربلا می‌گذرد عده‌ای به او پوزخند می‌زدند، یادآور شد:امروز عراق، سوریه و لبنان در دستان جبهه مقاومت است و نیرو‌های جبهه مقاومت اعلام کرده اند ما حاضر هستیم وارد سوریه شویم تا به فرمان امام خمینی (ره) خود را به قدس برسانیم.
فرمانده قرارگاه نصرت ضمن انتقاد از فتنه گر‌های داخلی که با دشمنان بیرون هم نوا شده اند خاطر نشان کرد: چرا سعی دارید در ایران فتنه داخلی راه بیاندازید، چرا پس از اعلام پیروزی جبهه مقاومت علیه داعش توسط سردار سلیمانی، عده‌ای جلسه می‌گیرند و فرش قرمز برای دشمنان پهن می‌کنند و مدافعین حرم را زیر سوال قرار می‌دهند؛ بدانید در سرزمین شهیدان اگر شیرغرش نکند صدای زوزه‌های شغال بلند می‌شود پس اجازه ندهید شغال‌ها نفس بکشند.
در پایان یادواره، محمد رضا رازقی پوراز مداحان اهل بیت به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم به سوگواری پرداخت.
ارسال نظرات