بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان:

مردم ایران در پاسداری از ارزش ها با هیچ کس تعارف ندارند

سازمان بسیج ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت دهه بصیرت تأکید کرد: مردم ایران نشان دادند برای پاسداری از ارزش ها و کرامت و عزت خود با هیچ کس تعارف ندارند.
کد خبر: ۸۹۶۷۹۰۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه بصیرت و فرارسیدن سالروز حماسه عظیم 9دی به شرح ذیل منتشر شد:

در این روز(9دی) مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات قتنه گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استواری برخوردارند.

(امام خامنه ای مدظله العالی)

حماسه 9 دی ماه نمایش قدرت نرم در پرتو بصیرت، ولایت مداری و روح عاشورایی بود که در مقابل جبهه استکبار جهانی و فرهنگ سکولار قدرت طلب تمامیت خواه ایستاد. جبهه ای که در پشت شعارهای زیبای برخواسته از فطرت انسان، چون پاسداشت حق انتخاب دیگران، سعی در پایمال کردن حق انتخاب اکثریت مردم داشته و به بهانه های گوناکون تمام خطوط قرمز قانونی و شرعی را زیر پا گذاشت.

پیدا و پنهان اتفاقات دوران چند ماهه فتنه 88 نشان داد که آن حوادث و اتفاقات محصول دو دهه برنامه ریزی دشمن به سرکردگی امریکا و صهیونیسم جهانی و سازماندهی تمام جریان های مخالف و معاند انقلاب و اسلام و مردم سالاری بود.

عظمت 9 دی ماه 88 از آن روست که با یک حرکت جهادی توده مسلمانان ایران که محصول شور و شعور آنها بود، برنامه ها و ترفندهای دو دهه استکبار و دشمنان داخلی نقش بر آب شد.

 گرامی داشت این روز گرامی داشت شعور مردمی است، که از ابتدای انقلاب تاکنون  نشان داده اند برای پاسداری از ارزش ها و کرامت و عزت خود با هیچ کس تعارف نداشته و در مواقع لزوم وظیفه خود را به خوبی شناخته و به آن عمل کرده اند. و نشان داد که غیرت دینی و بصیرت داشتن نعمتی است که باید قدردان آن بود و خداوند را بخاطر آن نعمت، سپاس گفت.

ارسال نظرات