تجمع بسیجیان نرماشیر در آستانه حماسه ۹ دی

اجتماع عظیم بسیجیان غیورمند شهرستان نرماشیر به مناسبت گرامیداشت حماسه 9دی در مسجد جامع شهرستان نرماشیر با حضور مسئولین و عموم مردم برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۸۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛این بار هم بسیجیان شهرستان نرماشیر غوغا کردند و در تجمعی عظیم حضور به عمل آوردند

 
مراسم با تلاوت چند آیه از قران کریم آغاز شد؛ و دراول جلسه فرمانده ناحیه نرماشیر جناب سرگرد پاسدار محمد برجی با تقدیر و تشکراز بسیجیان برادر و خواهر. روحانیون. امام جمعه محترم شهرستان نرماشیر. پاسداران و سربازان ناحیه نرماشیر. رزمندگان. ایثارگران. فرمانده انتظامی و سردار فرماندهی محترم سپاه ثارالله استان که حضور به عمل رساندن؛ و بعد از سخنان فرمانده ناحیه. فرمانده سپاه ثاراللله سردار ابوحمزه برای بسیجیان در چند موضوع سخن گفتند.
۱. انسان بصیر
خصوصیات انسان بصیر که ۳ تا ویژگی دارد.
الف.:راه شناسی. نظام رابشناسد.
ب:هدف شناسی. اسلام رابشناسد.
ج:دشمن شناسی. دشمنان داخلی و خارجی رارسد کند. همان طور که حضرت آقا امام خامنه‌ای میفرماید:انسانی بصیر به تدبیر کسی است که به موقع و به اندازه عمل کند..

۲. ازدواج
دربحث ازدواج ۱۱ میلیون جوان مجرد وجود دارد که ازجوانان مجرد ۵.۵ میلیون دختر هستند و ۵.۵ میلیون مابقی پسر هستند و همچنین سن ازدواج برای دختر‌ها بین ۲۹ تا ۳۰ است؛ و برای پسر‌ها بین ۳۲ تا ۳۴ است. دنبال فرهنگ غرب نباشید. زندگی را ساده بگیرید و سطح توقا را کم کنید.

۳. شبکه‌های اجتماعی و.
شبکه‌های اجتماعی و امثال این‌ها مثل چاقو میماند اگر بلد نباشید از آن استفاده کنید به خودتان اسیب میرسانید.
برفرض مثال شما میتوانید از در زمینه‌های آگاهی فرهنگی. سیاسی. اجتماعی. ورزشی و. را بالا ببرید یا نه اینکه میخواهید. فیلم. عکس و سایت‌های مبتذل و؛ که خلاف مبانی اسلامی و. است استفاده کنید و خود را کم کم بی دین بار می‌آورد.
ارسال نظرات