یکی از فرماندهان بسیجی در گفتگو با بسیج مطرح کرد

آسیب به کشاورزان با واردات محصولات کشاورزی

نازی عابدینی گفت: واردات محصولات کشاورزی نه تنها کشاورزان داخلی را دچار آسیب می کند چراکه خطر رکود اقتصادی را برای کشورمان دارد که افزایش قیمت موادغذایی و موادخام کشاورزی را در برمی گیرد.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۵۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

نازی عابدینی یکی از فرماندهان بسیجی شهرستان عنبرآباد استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:‌ رشد و توسعه صادرات کشاورزی یکی از راهکارهای توسعه صادرات غیر نفتی است و به عنوان یکی از سیاست های مهم در رشد و شکوفایی اقتصاد کشورمان است.

وی با بیان اینکه توسعه کشاورزی می تواند استقلال اقتصادی را در بر داشته باشد افزود: حمایت از کشاورزی و تولید ملی می تواند راهبردی کلیدی برای رشد استان های مختلف کشورمان محسوب شود از اینرو ضرورت جهت گیری به سمت تولیدات صادرات گرا باشد.

عابدینی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه کشاورزی در کشورمان از رشد خوبی برخوردار است واردات محصولات کشاورزی نه تنها کشاورزان داخلی را دچار آسیب می کند چراکه خطر رکود اقتصادی را برای کشورمان دارد که افزایش قیمت موادغذایی و موادخام کشاورزی را در برمی گیرد.

این فرمانده بسیج در پایان افزود: باید برنامه ریزی در حمایت از تولید و توسعه صادرات کشاورزی شکل بگیرد و انتظار این است که دولتمردان بتوانند در جهت توانمندسازی هر چه بیشتر تولیدکنندگان داخلی قرار بگیرند.

ارسال نظرات