نماینده مردم درود و ازنا در گفت‎وگو با «بسیج»:

بصیرت و لبیک مردم به ندای رهبری موجب خلق حماسه 9دی شد

قطعا بصیرت رهبرمعظم انقلاب در آن برهه حساس تمام دست دشمنان نظام را رو کرد و همین‎طور بصیرت مردم و لبیک به ندای رهبری موجب شد تا مردم با حضور خود در روز 9 دی حماسه‎ بزرگی را خلق کنند و شعله فتنه 88 خاموش شود.
کد خبر: ۸۹۶۶۶۰۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

مجید کیان پور نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اتفاقات سال 88 وحماسه 9 دی عنوان کرد: قطعا بصیرت رهبر معظم انقلاب در آن برهه حساس تمام دست دشمنان نظام را رو کرد و همین‎طور بصیرت مردم و لبیک به ندای رهبری موجب شد تا مردم با حضور خود در روز 9 دی حماسه‎ بزرگی را خلق کنند و شعله فتنه 88 خاموش شود و جریانی که با فته‎انگیزی قصد براندازی نظام را داشت اجازه نیافت تا اهداف خود را عملیاتی کند.

نماینده مردم درود و ازنا در ادامه بیان داشت: در ایام فتنه برخی ها در لباس دوست اما از آن سوی مرزها فرمان می‏گرفتند و با جریان فتنه همراهی می‎کردند؛ یعنی در واقع استکبار با استفاده از ایادی خود در داخل اقدام به این فتنه‎انگیزی کرد که جای تاسف داشت.

کیان پور در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه توطئه‎های دشمنان این نظام تمامی ندارد می‎طلبد که مردم روز به روز بر بصیرت خود بیفزایند همچنان‎که مسئولان این نظام نیز باید از بصیرت کافی برخورد باشند تا بتوانند با آمادگی لازم با توطئه‎ها و نقشه‎های دشمنان داشته باشیم مقابله و آنها را خنثی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار