در آغاز هفته بصیرت بیان شد؛

9دی نرم افزار به روز رسان انقلاب اسلامی است

کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی، گفت:9دی نرم افزار به روز رسان انقلاب اسلامی است که ویروس ها را پاک کرد.
کد خبر: ۸۹۶۶۴۶۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛درآغاز هفته بصیرت نشست بصیرتی  کارکنان ناحیه مقاومت بسیج  بروجن برگزار شد.

 خداکرم نادری در جمع کارکنان ناحیه ضمن بازگو کردن ابعاد فتنه 88 گفت: 9دی نرم افزار به روز رسان انقلاب اسلامی است که ویروس ها را پاک کرد.

این کارشناس مسایل سیاسی و فرهنگی ادامه داد:9 دی نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: 9دی یعنی با حضرت امام حسین علیه السلام به کربلا رفت ولی حضرت زینب کبری سلام الله علیها اسیر نشود.

 نادری گفت: 9 دی ریزش ها و رویش های انقلاب اسلامی را مشخص کرد.

وی افزود : 9 دی پایانی بر فتنه آمریکایی انگلیسی بود که با بصیرت انقلابی و حسینی ملت و با علمداری امام خامنه ای عزیز، این فتنه  مدیریت شد و انقلاب اسلامی  را از پرتگاه نجات داد .

سخنران این جلسه اضافه کرد: فتنه سال 1388 فتنه ای بود که از سال 1373در سطح منطقه پایه ریزی شد و سناریوی "تقلب بزرگ "اسم رمز آن بود و افراد بی بصیرت سوار بر موج آن شدندو برکشور خسارت های زیادی وارد کردند و موجب گناه نابخشودنی شدند، گناهی که دشمنان را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی  امیدوار کرده و به سمت پرتگاه می بردند که سکاندار کشتی انقلاب اسلامی آن را هدایت کرد.

وی اظهار داشت: امروز فتنه های داخلی و خارجی در پیش داریم که باید با درس گرفتن از فتنه های گذشته از جمله فتنه 88 و با بصیرت و هوشیاری و تبعیت از ولی فقیه از آن ها عبور کرد و به پیش برندگی انقلاب کمک کنیم.

ارسال نظرات