فرمانده حوزه ولی عصر (عج) شهر کاکی:

ولایت در فتنه 88 مقتدر و بن بست شکن بود

فرمانده حوزه مقاومت ولی عصر (عج) کاکی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم 9 دی نقش رهبری معظم انقلاب اسلامی را در خاموش کردن فتنه ستودنی دانست و گفت: ولایت در فتنه 88 مظلوم اما مقتدر، فصل الخطاب و بن بست شکن بود.
کد خبر: ۸۹۶۶۰۸۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر (عج) شهر کاکی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حماسه 9 دی با اشاره به زوایای پیدا و پنهان فتنه سال 88 گفت : این فتنه بزرگ با طراحی نظام سلطه در سالها قبل و بوسیله عوامل داخلی استکبار  اجرا و پیاده سازی گردید .

عبدالله اسکندری انتخابات را بهانه ای برای فتنه گران برای ایجاد آشوب در کشور دانست و تصریح کرد : گناه نظام و حاکمیت تایید آراء مردم همچون انتخابات های ادوار گذشته بود و به زعم عوامل فتنه این جرم نابخشودنی نظام بود .

وی نقش رهبری معظم انقلاب را در خاموش کردن  فتنه ستودنی دانست و گفت : ولایت در فتنه 88 مظلوم اما مقتدر ، فصل الخطاب و بن بست شکن بود .

اسکندری خلق حماسه ماندگار نه دی را شاهکار مردم در دفاع از انقلاب دانست و افزود : مردم در حماسه نه دی نشان دادند که در مواقع لزوم حامی انقلاب بوده ودر مقابل تحرکات ساختار شکنانه کوتاه نخواهند آمد . 

ارسال نظرات