خبرهای داغ:
فرماندار شاهرود؛

اختصاص ۷۳ میلیارد تومان تسهیلات بانک‌های استان به واحد‌های صنعتی شاهرود

فرماندار شاهرود در نشست شورای ادارای شاهرود با محوریت همایش سرمایه گذاری این شهرستان گفت: از مجموع ۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی توسط بانک‌های عامل استان به واحد‌های صنعتی، کشاورزی، بیش از ۷۳ میلیارد تومان (۳۱ دصد) به واحد‌های شهرستان شاهرود اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۶۵۹۶۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سید محمدرضا هاشمی در نشست شورای اداری شاهرود با محوریت همایش سرمایه گذاری در سالن ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری شهرستان شاهرود اظهار کرد: از مجموع ۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی توسط بانک‌های عامل استان به واحد‌های صنعتی، کشاورزی، بیش از ۷۳ میلیارد تومان (۳۱ دصد) به واحد‌های شهرستان شاهرود اختصاص یافته است.
وی ضمن اشاره به آخرین آمار سامانه بهین یاب، ویژه رفع موانع تولید، گفت: از مجموع ۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات بهین یابی که به واحد‌های صنعتی و کشاورزی استان سمنان پرداخت‌شده، ۷۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معادل ۳۱ درصد با پیگیری‌هایی که در سطح شهرستان شاهرود رخ‌داده، به این شهرستان تعلق‌گرفته است.
هاشمی افزود: از مجموع ۴۰۲ طرح ثبت‌نام‌شده در سامانه بهین یاب در حوزه استان سمنان، ۱۰۳ طرح یا ۲۶ درصد مختص به شاهرود است.
فرماندار شاهرود در دیگر بخش سخنان خود، به مقوله سرمایه‌گذاری اشاره کرد و اظهار کرد: از مجموع ۵۲ تفاهم‌نامه‌ای که در همایش بزرگ سرمایه‌گذاری کشور با محوریت استان سمنان، به امضا رسید، ۱۰ پروژه در سه حوزه کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین گردشگری به شاهرود اختصاص یافت.
هاشمی تصریح کرد: با دستور استاندار سمنان، مقرر شد همایش سرمایه‌گذاری در شرق استان سمنان نیز به‌زودی برگزار شود که خوشبختانه با برگزاری این همایش به‌صورت شهرستانی موافقت شده و جلسات داخلی این امر طی ماه جاری در حال برگزاری است از سوی دیگر باید گفت: در حوزه گردشگری، کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین کشاورزی نیز پتانسیل‌های شهرستان احصاء شده و برای سرمایه‌گذاری در همایش مذکور، تبیین می‌شود.
وی افزود: در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی، معدن و گردشگری خوشبختانه اقدامات خوبی شکل‌گرفته که امیدواریم روزی شاهد افتتاح پروژه‌های این حوزه باشیم چراکه برخی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این سه بخش آماده‌شده و در روز‌های برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری با محوریت شاهرود، توسط دبیرخانه ارائه خواهد شد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سمنان در جلسه هماهنگی همایش سرمایه گذاری شاهرود در این جلسه اعلام کرد: در شهرستان فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد.
در ادامه این جلسه دفتر دبیرخانه همایش سرمایه گذاری شهرستان شاهرود در فرمانداری ویژه این شهرستان افتتاح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها