مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه ایوان:
فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت:مردم در 9 دی عشق وارادت خود را به ولایت نشان دادند و بابصیرت وآگاهی بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند.
کد خبر: ۸۹۶۵۷۵۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "عارف یاسمی"؛ فرمانده سپاه ناحیه ایوان،در گفتگوبا خبرنگار ما اظهار کرد:9دی روز بروز هویت وماهیت انقلابی مردم آگاه وبصیرایران اسلامی است، روزی که مردم عصاره وروح انقلابی خودرابه میدان آزمون دوباره ای آوردند.

یاسمی گفت: 9دی بازتولید حماسه عاشورا است ونشان دادتوده های مردم ،نخبگان حقیقی این انقلابند،مردمی که درخواب عمیق خواص ناآگاه ، بابصیرت وشعورانقلابی خود، برنامه ریزی بلندمدت نظام سلطه رابه سخره گرفتندوبه یاس وناامیدی تبدیل کردند.

وی افزود: در حقیقت حماسه پرشکوه و ماندنی 9 دی علاوه بر آنکه چشم فتنه‌گران داخلی را خیره و آنان را منزوی کرد، آب سردی هم بر پیکر تبلیغات واهی دشمنان خارجی نشاند و اثبات کرد ایرانیان ولایت‌مدار همواره بر اندیشه‌های  امام ومقام معظم رهبری جانفشانی می‌کنند.

یاسمی ادامه داد: حضور در مراسم معنوی و دشمن شکن 9 دی یک وظیفه دینی و سیاسی بوده و شرکت نکردن مسئولان در این روز هیچ توجیهی نداشته و باید پشت سر مردم در این حماسه حضوری فعال داشته باشند.

یاسمی با اشاره به لزوم حضور پرشور و با بصیرت آحاد مختلف مردم جامعه، عنوان کرد: ما پاسداران و بسیجیان و مردم بصیر شهرستان ایوان در سالروز حماسه ی تاریخی و ماندگار 9 دی، ضمن دعوت از آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان ایوان به شرکت در بزرگداشت این روز عظیم، بیعت خود را با امام خمینی کبیر، آن عزیز راحل عظیم الشان، و با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، امام خامنه ای عزیز و نیز با شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی و همچنین شهدای مدافع حرم تجدید می نمائیم و به تمام دشمنان و بد خواهان و کینه توزان داخلی و خارجی با صدای بلند و رسا اعلام می داریم که ما پیروان نهضت حسین بن علی هستیم که مرگ با عزت را بر ذلت دست دادن با مستکبران ترجیح داد و اعلام می داریم تا آخرین نفس و تا آخرین قدم و تا آخرین قطره ی خونِ در رگهایمان، فدائی رهبر و امام و مقتدایمان هستیم .

 

 

ارسال نظرات