حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو «بسیج»:

وادادگی برخی مسئولین در مقابل "دشمن" به ضرر کشور است

نماینده شاهین شهر در مجلس تاکید کرد: مسئولین نباید وادادگی و انفعال در مقابل دشمن نداشته باشند و بایستی افرادی با بصیر، شجاع و برخوردار از صراحت بیان و صراحت موضع باشند تا دشمن در آنها نفوذ نکند.
کد خبر: ۸۹۶۵۴۹۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو ناراحتی برخی افراد از تکرار و بازگو کردن کلمه دشمن عنوان کرد: این دست افراد احتمالا یک نوع علقه‎ یا ارتباطی با دشمن دارند یا اینکه معتقد به دشمنی دشمنان این نظام نیستند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در ادامه این مطلب با بیان اینکه همگان می‎دانند که کشور ما به علت دستاوردهایی که داشته دشمنانی دارد که بایستی در مقابل آنها بایستیم عنوان کرد: مسئولین باید خود را ببینند کجا قرار گرفته‎اند و در آنجایی که باید قرار بگیرند تا دشمن در آنها طمع نکند و دشمنان وقتی ببیند یک مسئولی اعلام موضع صریح نمی‎کنند سعی می‎کنند که از او به نوعی سوءاستفاده کنند و این به ضرر کشور و حتی خود آن فرد است.

حاجی‌دلیگانی در خاتمه تاکید کرد: مسئولین نباید وادادگی و انفعال در مقابل دشمن داشته باشند و بایستی افرادی با بصیر، شجاع و برخوردار از صراحت بیان و صراحت موضع باشند تا دشمن در آنها نفوذ نکند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار