امام جمعه مهران گفت: اتحاد و هم‌بستگی محور مقاومت در مقابل با تروریست‌ها باعث پیروزی‌آنها شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۲۹۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  ، حجت الاسلام والمسلمین روح الله زمانی موسوی در مراسم جشن پيروزي جبهه مقاومت ومراسم گلريزان ويژه كمك به زلزله زدگان استان كرمانشاه که در سپاه ناحيه مهران برگزار شد گفت: این انسجام با مستشاری دقیق نیروهای جمهوری اسلامی ایران باعث شد که این پیروزی‌ها ، ادامه داشته باشد و داعش در منطقه شکست خورد.

وی اظهار کرد: همین انسجام و وحدت بین مسلمانان باید ادامه یابد زیرا که جنگ با استکبار تمام نشده و ساده اندیشی است اگر به آمریکا و حامیانش اعتماد کرد .

امام جمعه مهران با بیان اینکه مسئولین داخلی نیز نباید با دادن وعده های بیهوده مردم را منتظر بگذارند گفت: تزلزل نظام وقتی پیش می آید که مسئولین نتوانند وعده های خود عملی کنند و سلب اعتماد مردم از مسئولین می شود.

حجت الاسلام زمانی موسوی ادامه داد: نا امیدی و عدم تحقق وعده های مسئولین برای کشور مضر خواهد بود ولی بارها از تریبون های مختلف شاهد بوده ایم که مسئولین گزارش کار داده اند اما عملا چیزی مشاهده نکرده ایم.

وی تاکید کرد: نمونه بارز تحقق نیافتن وعده مسئولین برجام بود که پس از آن هیچ اتفاق مثبتی در اقتصاد مردم نیافتاد و اکنون میخواهند با افزایش حامل های انرژی فشار مضاعفی به مردم بیاورند.

امام جمعه مهران در ادامه با تقدیر از ملت شریف ایران اسلامی و بویژه شهرستان مهران در کمک و یاری رساندن به زلزله زدگان کرمانشاه افزود: مردم نشان دادند که جدا از مردم کرمانشاه نیستند و حضور فیزیکی و هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند تا مردم ان مناطق احساس تنهایی نکنند.

در پایان این مراسم کمک های مردم به مردم زلزله زده کرمانشاه جمع آوری شد

 

ارسال نظرات