یادواره شهید جاسم امامی و363شهید شهرستان ایوان با حضورمسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی ایوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۲۳۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایوان یادواره شهید جاسم امامی و 363شهید شهرستان ایوان با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان در این مرکز آموزشی برگزار شد.

حجت الاسلام " محمدرضا عباسی"، نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در این یادواره گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که و هیچ گاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود و کسانی که به دنبال کمرنگ‌تر شدن ارزش‌های دفاع مقدس هستند بدانند راه شهادت ادامه داشته و جوانان از ارزش‌های انقلابی تا پای جان حفاظت خواهند کرد.

حجت الاسلام عباسی افزود: روحیه ایثارگری‌ در بین جوانان و آینده‌سازان باید تقویت شود، هشت سال دفاع مقدس تمام شده اما دفاع و مقابله با استکبار و توطئه‌های مستکبرین باقی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: همگان بدانند که شهدا زنده اند، شهدایی که با نثار جان خود در دوران دفاع مقدس امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی به رشادتهای مدافعان حرم  اشاره کرد و گفت: امروز داعش از بین رفته است اما تفکر داعشی پابرجاست، امروز شبکه های اجتماعی و ماهواره ها با ایجاد شبهات سعی در تغییر تفکر افراد در سطح جامعه دارند و یکی از  مراکزی که مورد حمله است مراکز دانشگاهی است.

حجت الاسلام عباسی گفت:چندی بیش در پایتخت کشور شاهد ترقه بازی هایی از سوی برخی از افراد بودیم که کمتر از چند ساعت خاتمه یافت و نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید جاسم امامی، چند تن از شهدای شهرستان ایوان و جمعی از دانشجویان بسیجی جهادگر تقدیر شد.

 

ارسال نظرات