امام جمعه کوهبنان:

طرح رئیس جمهور آمریکا برای رژیم صهیونیستی شکست خورد

امام جمعه کوهبنان گفت:در طرحی که رئیس‌جمهور منفور آمریکا برای رژیم صهیونیستی تدارک دید تنها ماند و این طرح با شکست مواجه شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۶۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، حجت‌الاسلام عباس کوهبنان اظهار داشت: 25 آذر ماه روز پژوهش است و باید زمینه تربیت پژوهش‌گران را فراهم کنیم و تحقیق و پژوهش افراد مورد توجه و تشویق قرار گیرد.

امام جمعه کوهبنان یادآور شد: 27 آذر ماه سالروز شهادت آیت‌الله مفتح است که از چهره‌های اصیل انقلاب و از یاران حضرت امام (ره) بود ایشان در برابر رژیم پهلوی ایستاد و با درایت تلاش کرد که بین حوزه و دانشگاه پیوند وحدت برقرار شود.
وی گفت: باید به دنبال دنیای عاری از خشونت و خونریزی باشیم که آرزوی تمام مردم است حتی در خود آمریکا که منشا تمام خیانت هاست اما مردم این کشور به‌دنبال امنیت و آرامش هستند البته کشورهای استکباری برای فروش تسلیحات و تجهیزات خود جنگ‌افروزی می‌کنند.
جعفری خاطرنشان کرد: در طرحی که رئیس‌جمهور منفور آمریکا برای رژیم صهیونیستی تدارک دید تنها ماند و این طرح با شکست مواجه شد حتی هم‌پیمانان او هم کوتاه آمدند و اکنون رژیم صهیونیستی ناامن‌تر شده چون انتفاضه بزرگتری در راه است.
وی تاکید کرد: کشورهای اسلامی اگر وحدت خود را حفظ کنند قطعا تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.
امام جمعه کوهبنان ادامه داد: حادثه زلزله و بلایای طبیعی جزو موارد هشدار دهنده به مردم است لذا مومنان و اهل معرفت باید درس بگیرند چون انسان را از غفلت بیدار می‌کند و جا دارد استغفار کنیم و گناه نکنیم.

ارسال نظرات