یکی از مهندسان بسیجی در مشهد  در گفتگو با بسیج:

جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی به طور جدی شروع شده است

طیبه موسوی گفت: امروزه جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی به طور جدی شروع شده است وظیفه تک تک بسیجیان محافظت از سنگرهای اقتصادی است تا کمترین آسیب به معیشت اقتصادی مردم وارد نشود.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۴۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

طیبه موسوی یکی از مهندسان بسیجی در مشهد  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهارداشت: امروزه جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی به طور جدی شروع شده است وظیفه تک تک بسیجیان محافظت از سنگرهای اقتصادی است تا کمترین آسیب به معیشت اقتصادی مردم وارد نشود.

به گفته موسوی، امروز بسیجیان در مقابل حصر اقتصادی دشمنان که بلاخص آمریکا برای ملت ما در نظر گرفته است باید با ابزار کارآفرینی و اشتغالزایی بایستند و با همان امید و تلاش رسالت اقتصادی خود را به انجام برسانند.

این  بانوی بسیجی در ادامه افزود:  بسیجیان با تولید، سازندگی و آبادانی و کارآفرینی می توانند به عنوان سلاح برنده خود در  جنگ سرنوشت سازا قتصادی سرافراز بیرون آیند. از اینرو  بسیجیان می توانند فرهنگ کارآفرینی را متحول سازند.

موسوی خاطرنشان کرد:  بسیجیان می توانند با اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی فعالیت های لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات