یادواره آبروی محله شهید مدافع حرم در آورگان برگزارشد

با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهداء و مسئولین شهرستانی و استانی، مراسم یادواره آبروی محله به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار سجاد مرادی ودیگر شهدا در سالن فرهنگی ، ورزشی بسیج آورگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۳۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهداء و مسئولین شهرستانی و استانی،  یادواره آبروی محله به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار سجاد مرادی ودیگر شهدا  در سالن فرهنگی ، ورزشی بسیج آورگان برگزار شد.

 امام جمعه شهر نقنه در این مراسم گفت: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود و هیچ گاه این فرهنگ کمرنگ و تضعیف نشود.

حجت الا سلام سیدمحمد امینی عنوان داشت: حفظ فرهنگ و اعتقادات مذهبی جز با تداوم فرهنگ ایثار و شهادت امکان پذیر نیست و یکی از راه های تداوم این فرهنگ، برگزاری یادواره شهدا و احترام ویژه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این گونه یادواره ها بهترین ظرفیت برای انتقال فرهنگ و آموزه های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان است.

امام جمعه نقنه ادامه داد:  عمر و زندگی  دست خداست  ، فقط این شهدا نوع مرگ را خودشان انتخاب می کنند و شهادت نوع مردن را عوض می کند  و تا خداوند نخواهد کسی به این مقام عظیم نخواهد رسید.

مداحی ، بیان خاطره توسط همرزم شهید قرائت دلنوشته توسط فرزند شهید از دیگر بخش های این یادواره بود.

لازم به ذکر است: شهید مدافع حرم "سجاد مرادی" متولد روستای آورگان و اولین شهید مدافع حرم شهرستان بروجن می باشد که در آذر ماه سال 1394 در سوریه به فیض  شهادت نایل آمد.

ارسال نظرات