حجت الاسلام نعیمی:

ترامپ باطن آمریکا را نشان داد

حجت الاسلام نعیمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در اجتماع دانش آموزان تهرانی و محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به ایراد سخن پرداخت.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۰۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در اجتماع دانش آموزان تهرانی که در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف در مقابل سفارت سوئیس (دفتر حفاظت منافع آمریکا در ایران) تجمع کرده بودند به ایراد سخن پرداخت.

در این تجمع، حجت الاسلام نعیمی ضمن ابراز خرسندی از اینکه بعد از گذشت چهار دهه از تولد انقلاب اسلامی هنوز هم شاهد موج خروشان جوانان در خط مقاومت مقابل دشمن هستیم، گفت: امروز جمعی از جوانان این مرز و بوم به نمایندگی از صدها هزار جوان ایرانی که در صف مجاهدت همیشه گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند، حضور یافته اند.

وی افزود: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی که به مثابه غده ای سرطانی در جهان اسلام است، از ابتدای پیدایش خود با  مشکل "عدم مشروعیت" مواجه بوده است. مشروعیتی که اگر شکل بگیرد رنج ها و زحمات زیادی همچون داعش را بر جبهه مقاومت و جهان اسلام تحمیل خواهد کرد.

نعیمی تصریح کرد: در صورت شکل گیری این نطفه نامشروع، همه ملت ها حتی ملت های غیر مسلمان نیز با مشکل مواجه خواهند شد. جریانی که شبیه آن را در این مقطع از زمان می توان در غده کوچک سرطانی داعش جست و جو کرد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ خاطر نشان کرد: بدیهی است مشکلات ناشی از حضور غده سرطانی اسرائیل نه تنها موجب مزاحمت و ظلم به حقوق حتمی مسلمانان می شود بلکه برای ممالک غربی نیز مشکلاتی به وجود خواهد آورد لذا همان گونه که جهان اسلام برای مقابله با ظلم به پا خواستند همه بشریت نیز باید در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند و به راه های گوناگون با این رژیم جعلی و شوم به مخالفت بپردازند چرا که استکبار بار دیگر می خواهد مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی را با انتقال پایتخت آن به قدس شریف شکل بدهد.

در پایان حجت الاسلام نعیمی ضمن استناد به گوشه ای از بیانات مقام معظم رهبری بعد از انتخاب رئیس جمهور وقت آمریکا افزود: سی وهشت سال تلاش ملت ایران بر این مبنا بوده و هست که به جهانیان بفهماند جریان استکباری به سرکردگی آمریکای خبیث جز جنایت و خون آشامی و جز انحراف و حیله گری چیز دیگری در خود نخواهد داشت. 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار