مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان :

انقلاب اسلامی در کانون توجهات شرق و غرب قرار داد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان گفت: با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم این انقلاب درکانون توجهات شرق و غرب قرار داد
کد خبر: ۸۹۶۰۵۸۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در دوره آمورشی تربیت و تعالی کارکنان سپاه که در مرکز آموزشی شهید آیت الله محمد حسین طباطبایی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه امروز انقلاب اسلامی را در کانون توجهات شرق و غرب قرار داده، عقیده و اندیشه امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه این اندیشه توام با اعتقاد و ایمان است، افزود: این ویژگی‌ها سبب شده تا کشور‌های جهان سوم، مستضعفان و انسان‌های آزاده انقلاب را الگوی خود قرار دهند و مستکبران و کشورگشایان مستاصل بمانند.

وی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی شخصیتی تاثیر گذار در طول تاریخ بود و امروزجهانیان از ایشان به عنوان شخصیتی فرهیخته یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر به جایگاه این شخصیت بزرگ در رسانه‌های جهان توجه کنیم خواهیم دید که با گذشت ۳۹ سال هنوز هم از تاثیرگذاری او در جوامع مختلف یاد می‌شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان گفت: دشمن با وجود تلاش‌های فراوان در تحت فشار قرار دادن ملت ایران در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی همچنان درمانده و شکست خورده هستند.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده با اشاره به اینکه اگر امروز دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود برسند بدلیل اسلام خواهی خداپرستی و ایمان ملت ایران است بیان کرد: این ویژگی در طول ۳۹ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی نباید کمرنگ شود، زیرا هنوز هم خرمشهر‌هایی در انتظار آزادی هستند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان گفت: امروز به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم که همسو با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در دنیا تلاش کنیم.

وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا با ایجاد جریان‌هایی مانند شیعه امریکایی و سنی لندنی به مقابله با دنیای اسلام بپردازند و مالک ریگی نمونه‌ای از این تلاش‌ها بود.

وی با اشاره به اهمیت شناخت انسان و خداوند خاطرنشان کرد:انسان بابد انتخابگر باشد و سرنوشت خود را بسازد و با انتخاب موزع درست در زندگی نسبت به خود و خداوند معرفت پیدا کند.

وی اظهار کرد: برخی انسان‌ها بدون اینکه همت خود را بکار بندند و در سرنوشت خود نقش آفرینی کنند در انتظار تقدیر هستند و همچون خاشاک بر روی جریان آبی به این طرف و آن طرف می‌رند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان گفت: بامعرفت‌ترین انسان‌ها کسی است که بداند از کجا آمده برای چه آمده و به کجا می‌رود و این مهم برای بشر که نسبت به سایر موجودات برتری دارد ضروری است.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده با اشاره به اینکه بر طبق آیات قرآن بازگشت همه به سوی خداست اظهار کرد:در قرآن کریم ۸۶ قصه در مورد گذشته بشرو یک سوم آیات قرآن نیز در خصوص آینده سخن بیان شده است و انسان نیز برای عبادت خداوند پا به این دنیا گذاشته است.

وی افزود: انسان باید زندگی خود را با باید‌ها و نباید‌های قرآن همسو کند، زیرا دستورات قرآن قبل از اینکه در قیامت به کار انسان بیاید سعادت اورا در این دنیا تامین می‌کند.
ارسال نظرات