فرماندار شاهرود خبر داد:

اعتبارات تملک دارایی شاهرود به ۴۰ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در سال جاری رسید

هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود گفت: اعتبارات تملک دارایی سال گذشته ۲۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان بود و امسال به ۴۰ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسید که نشان می‌دهد اعتبارات به خوبی در شهرستان جذب شده است.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۳۵
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد رضا هاشمی در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود که در سالن ولایت فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی شاهرود ۷۱ درصد رشد داشت، اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی سال گذشته ۲۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان بود و امسال به ۴۰ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان رسید که نشان می‌دهد اعتبارات به خوبی در شهرستان جذب شده است.
وی افزود: در حوزه اعتبارات متوازن سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۶۲۲ میلیون تومان بود و امسال به ۱۷ میلیارد و ۹۷۶ میلیون تومان رسید که رشد ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.
هاشمی با تاکید بر اینکه مدیران در جذب سهم واقعی شاهرود باید کوشا باشند، تصریح کرد: از مجموع ۴۷ دستگاه اجرایی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان عضو هستند هفت دستگاه بیش از ۶۰ درصد تخصیص، ۲۱ دستگاه بیش از ۵۰ درصد تخصیص، ۱۲ دستگاه بیش از ۳۰ درصد و هفت دستگاه کمتر از ۳۰ درصد تخصیص را دارند که با توجه به این آمار مدیران باید به طور جد پیگیر تخصیص‌ها باشند.
وی افزود: با توجه به سرما و برودت هوا دستگاه‌های اجرایی که در مقوله رسیدگی به روستا‌ها دخیل هستند برای رفع نیاز‌های سوخت، بهداشت، مواد غذایی و آرد اهتمام بیشتری داشته باشند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به بخش‌ها و روستا‌های شهرستان ارائه دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار