خبرهای داغ:
توسط قرارگاه سازندگی شهید همدانی صورت می‌گیرد؛

نصب 40 کانکس حمام و سرویس بهداشتی در روستاهای زلزله‌زده ازگله

عضو قرارگاه سازندگی شهید همدانی از توزیع و نصب 40 کانکس حمام و سرویس بهداشتی در روستاهای زلزله زده ازگله استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۵۰۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

نصب 40 کانکس حمام و سرویس بهداشتی در روستاهای زلزله‌زده ازگلهامیر براتی مصلح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: گروه جهادی سازمان بسیج سازندگی استان از روزهای اولیه وقوع زمین لرزه در منطقه زلزله زده ازگله حضور یافته و ضمن کمک رسانی به حادثه دیدگان به جمع آوری اطلاعات در مورد میزان خسارات وارده پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بازسازی 31 روستا در شهر ازگله به سپاه انصارالحسین(ع) واگذار شده بود، با حضور در این روستاها میزان خسارات وارده را برآورده کرده و نیازمندی‌های روستا را که خود اهالی و ساکنین روستا درخواست می‌کردند جمع آوری شد.

این جهادگر بسیجی در ادامه افزود: مهمترین نیاز مردم بعد از چادر و وسایل گرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام بود که بر اساس اطلاعات جمع شده، موظف به توزیع 40 کانکس سرویس بهداشتی و حمام در این روستاها هستیم.

وی اظهار داشت: از دو روز پیش جانمایی و ساخت بستر کانکس در روستاهای هدف قرارگاه  سازندگی شهید همدانی آغاز شده و تا به امروز موفق شده ایم در روستاهای مجتمع امام علی(ع) و آبدلان میرکی کانکس سرویس بهداشتی و حمام را  با کمک و مشارکت خود اهالی منطقه نصب کنیم.

براتی مصلح تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر این مناطق از نعمت گاز محروم هستند برای گرمایش حمام اقدام به نصب آبگرمکن برقی کردیم.

وی گفت: توزیع بسته های غذایی، لوازم بهداشتی، پوشاک و اسباب بازی از دیگر اقداماتی است که در حاشیه نصب و توزیع کانکس توسط قرارگاه سازندگی شهید همدانی در مناطق زلزله زده صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات