خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه سازندگی شهید همدانی از ساخت 36 واحد مسکونی برای خانواده های زیر پوشش بهزیستی در منطقه زلزله زده ازگله خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۹۹۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

ساخت 36 واحد مسکونی برای خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی در ازگلهشهرام صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی و سازمان بهزیستی کشور، قرارگاه سازندگی همدان موظف به ساخت 36 واحد مسکونی برای خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در مناطق زلزله زده ازگله است.

وی تصریح کرد: روند ساخت 32 واحد مسکونی  در شهر ازگله و 4 واحد در روستاهای این منطقه از طریق مشارکت‌های مردمی و خیرین به زودی آغاز خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: بر اساس توافق صورت گرفته منازل شهری در متراژ 80 و منازل روستای در متراژ67 متر ساخته خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون تیم مهندسی سازمان بسیج سازندگی همدان در منطقه ازگله مستقر شده و در حال برآورد اولیه و زمان‌بندی آغاز کار ساخت منازل مسکونی است.

صادقی در خصوص دیگر اقدامات قرارگاه سازندگی شهید همدانی در منطقه زلزله زده ازگله اظهار داشت: در حال حاضر گروه مستقر در قرارگاه سازندگی شهید همدانی مشغول جانمایی و نصب 40 کانکس حمام و سرویس بهداشتی در روستاهای زلزله زده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات