با حضور سردار غیب پرور؛

مراسم بزرگداشت پیروزی جبهه مقاومت "وعده صادق" برگزار شد

مراسم بزرگداشت پیروزی جبهه مقاومت تحت عنوان "وعده صادق" با حضور بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی و سخنرانی سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مسجدالنبی میدان نبوت منطقه ۸ تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۴۱۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بزرگداشت پیروزی جبهه مقاومت تحت عنوان «وعده صادق» در مسجد النبی(ص) گفت: این ایام به جهات مختلف تبریک و تهنیت دارد، هم آغاز ولایت و امامت مولایمان امام زمان(عج) است، هم هفته بسیج و پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در مقابل داعش که در آستانه ولادت حضرت محمد(ص) صورت گرفته است و از این جهت بزرگ است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است و حاکمیت دین که به عنوان یک حکومت توسط امام خمینی تشکیل شده است، باعث شده تا به حوادث های گوناگونی در ایران و جهان اتفاق افتد که یک گوشه آن 8 سال دفاع مقدس بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه چرایی 8 سال دفاع مقدس را باید در وقوع انقلاب اسلامی جستجو کرد، تاکید کرد: اگر این انقلاب نبود جنگی برای ایران اتفاق نمی افتاد و دنیا به سرکردگی آمریکا به دلیل پیروزی انقلاب اسلامی 8 سال با ما نمی جنگید که به لطف خدا این دوران با پیروزی های عزت مندانه گذشت. تا به امروز دشمن دست از حیله و ظلم علیه انقلاب اسلامی برنداشته چراکه انقلاب اسلامی با تمام دنیا به نبرد رفته بود.

سردار غیب پرور افزود: بعد از 13 قرن یک ملت روی کره خاکی قیام کرد و امامش را نصرت قرار داد و شهید اهدا نمود و پای انقلابش ایستاد تا بگوید با حاکمیت دین می توان جامعه بشری را مدیریت کند و لذا ما دست از نظام انقلاب اسلامی برنمی داریم و مستکبران هم دست از دنیا دشمنی خود برنمی دارند و این تقابل تا ظهور حضرت مهدی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: روزی که آمریکا به عراق حمله کرد هدف خود را صدام و عراق قرار نداده بلکه هدفی اصلی اش نشانه رفتن انقلاب اسلامی بود. و آن ها تا 6 سال قبل هم طراحی های مختلفی انجام دادند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند و چون انقلاب اسلامی به نام دین پیروز شده بود تصمیم گذفت تا به نام دین مقابل جبهه حق صف آرایی کند و به همین دلیل گروهک تروربستی داعش تشکیل داد.

سردار غیب پرور اظهار داشت: داعش اهل مذاکره نبود و زبانش جز خشونت روی دیگر بر نمی تابید و به نام رسول خدا پرچم بلند کرد اما آیا پیامبر رحمت که عصاره همه خوبی هاست و اسلام در سایه مهربانی گسترش یافته حاضر به کشتکار مسلمین بود؟ گروهک داعش که از آستین آمریکا و  رژیم صهیونیستی بیرون آمده بودند در نظر داشتند با خشونت اساس اسلام را از بین ببرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: چطور می شود که یک مسلمان، زنده زنده سر مسلمان دیگری را می برد و بچه دوساله را در زنجیر قرار می دهد و زنان و دختران را به اسارت می برد؟ آن ها با چهره اسلام قصد خشونت و ظلم ستیزی داشتند تا اسلام را دینی خشونت طلب تلقی شود و این درحالی بود که مسلمان نبودند.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی سمبل مقاومت و ایستادگی است و هزاران جوان متفکر برای تشکیل جبهه مقاومت صف کشیدند تا با داعش به جنگ بروند و شاهد بودیم که جوانان ایرانی، افغانستانی و پاکسنانی، لبنانی، عراقی و سوری و... حرکت کردند تا در این جبهه مقاومت داعش را نابود کنند و تا به امروز در اسلام هیچ صحنه ای از اتحاد و همدلی برای جهاد با کفار ندیده بودند. سرانجام این انسجام پیروز شد و ثابت کرد اگر استقامت و ایستادگی باشد نصرت حق تعالی حتمی است

سردار غیب پرور عنوان کرد: تصور می کنید مردم عربستان خوشبخت هستند؟ این  مردم یمن بودند که با دست خالی مقابله آل سعود ایستادند و یقینا هیچ کسی به مردم نمی گوید شما حقیر هستید بلکه می گویند این ها مردمی بودند که رشادت به خرج دادند اما در مواجهه با ظلم و ظلم ستیزی خم به ابرو نیاورند و درود به شرف قومی که ایستادگی می کند.

وی تاکید کرد: پیروزی اخیر در سوریه و عراق معجزه است چراکه داعش برای نابودی اسلام و ایران اسلامی به میدان آمده بود که به لطف الهی خواسته های پلید آن ها نابود شد. آن ها می خواستند حرم امام رضا را با خاک یکسان کنند و نابودی اصل شیعه در دستور کارشان بود، حمایت های مالی عربستان، آمریکا و اسرائیل و برخی از کشور های غربی پشت این گروهک تروریستی قرار داشت.

سردار غیب پرور در پایان گفت: شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و این نعمت یک کلمه است و آن ولایت پذیری و اتصال به ولایت است. ما امام خامنه ای را نایب امام زمان(عج) می دانیم و شهید حججی ها و شهید عباس آبیار ها به عشق ولایت فقیه در مقابله با داعش ایستادگی کردند تا این پیروزی را به مسلمانان تقدیم کنند.

ارسال نظرات