ارائه خدمات چشم پزشکی به مناطق محروم در روستا‌های کهنوج

بسیج سازندگی سپاه شهرستان کهنوج اقدام به اعزام چشم پزشک گروه جهادی به مناطق محروم روستایی کهنوج با هدف خدمت‌رسانی به مردم محروم این مناطق کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۹۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ بسیج سازندگی سپاه شهرستان کهنوج اقدام به اعزام چشم پزشک گروه جهادی به مناطق محروم روستایی کهنوج با هدف خدمت‌رسانی به مردم محروم این مناطق کرده است.
با مسئول گروه که مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه کهنوج است گفتگو می‌کنم. می گوید این چشم پزشکان بدون کوچکترین چشم داشت برای خدمت به مردم محروم منطقه آمده اند. می‌گوید نام این طرح، طرح ملی غربالگری جهادی شهید حججی است که قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه‌ی کهنوج با همکاری بی بدیل برادران حوزه شهدای چاه حاجی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهید حججی برای اولین بار درشهرستان کهنوج و روستا‌های چاه گز بخش چاه مرید و تمام روستا‌ها برگزار می‌گردد.

وی میگوید این طرح ملی گامی شده است درعرصه خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان به منظور خدمات رسانی تخصصی چشم پزشکی و ویزیت رایگان دربحث چشم پزشکی به محرومین و مستضعفین شهرستان است.

نامبرده ادامه می‌دهد از اول صبح تا نیمه شب و تا وقتی که شهروندی مراجعه کند درخدمتگذاری حاضر هستیم.

دکتر احمدی (متخصص چشم) می‌گوید افتخارمی کنم که اینجا حضوردارم. می‌گوید کسانی که به عمل جراحی نیاز داشته باشند به کرمان اعزام میشوند و یک الی دو روز میهمان ما هستند؛ و اگر هم قرار باشد وجهی را پرداخت کنند، بسیار ناچیز است.

این گروه جهادی تا یکشنبه ۱۲ آذر درمناطق وروستا‌های چاه مرید حضور خواهندداشت.
ارسال نظرات