معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام ؛

پیروزی جبهه مقاومت بر داعش هدیه الهی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام ؛ با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر داعش گفت: خداوند بهترین هدیه را به مسلمانان و آزادی‎‌خواهان جهان کرامت کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۱۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی در دیدار با خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: معمولا ً کار خبرنگار پیام‌رسانی است، کار پیامبران بزرگی که رسالت آنها از جبرئیل پیام گرفتن پیام و انتقال به مردم بود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید مطالب به درستی در اختیار مردم قرار گیرد،بیان کرد: دشمنان از ابتدا به دنبال این بودند که خط‌ها را تقریباً مخدوش کنند و گاهی وقت‌ها راه را با فتنه غبارآلود ، تا با غبار فتنه ، افرادی که یک مقدار عقب می‌افتند راه را گم کنند، دراین زمینه علما، مبلغین واصحاب رسانه چراغ‌های راهنما  هستند ، اینها می‌توانند با استفاده از بیان زییا ، صدا، تصویری و نوشتاری در فضای مجازی که تبدیل به فضای حقیقی شده بصیرت افزایی کنند.

توسلی خاطرنشان کرد: خدا را شکر با عایت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) حکومت جمهوری اسلامی ایجاد شده است و در آن کسانی که عاشق اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام هستند ، گرد هم آمدند تا رسالت بزرگ خودشان را انجام دهند ان‌شاالله بتوانیم رسالتی را که واقعاً شهدا ، اولیاء و انبیاء می‌خواهند را بتوانیم به خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: علت حضور در خبرگزاری تسنیم عرض خداقوت بابت تلاش‌های خبرنگاران این رسانه و دغدغه‌های شما در حوزه انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است که از فعالیت‌های شما صمیمانه تشکر می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربني هاشم علیه السلام ؛ با بیان اینکه خداوند به شما این توفیق و فرصت را داده است،ادامه داد: از این فرصت طلایی که خداوند قادر متعال در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما داده، کمال استفاده را باید برد و رسالت عظیم خود را با تفکر والای بسیجی پیش ببرید.

سرهنگ پاسدار عیسی حیدری مسئول بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار داشت:خبرگزاری تسنیم فعالیت خوبی در حوزه پوشش اخبار دارد.

وی افزود: یکی از مأموریت‌های رسانه ایجادفرهنگ اسلامی است که الحمدالله مسئولان کمک می‌کنند تا ان‌شاالله بتوانیم در مأموریت‌هایی که مدنظر نظام جمهوری اسلامی است چه بحث فرهنگی و اقتصادی که دشمن ما را درگیر کرده بتوانیم با کمک شما سربلند شویم.

ارسال نظرات