خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند خبر داد

برپایی نمایشگاه نقاشی امر به معروف و نهی از منکر در نهاوند

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکردر شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۵۷۴۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

برپایی نمایشگاه نقاشی امر به معروف و نهی از منکر در نهاوندامیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی از آثار راه یافته به بخش نهایی مسابقه نقاشی به مناسبت هفته بسیج با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و نماز در نهاوند برپا شده است.

وی افزود: تعداد 120 اثر از 50 نفر از هنرمندان نقاش در دو رده سنی کودک و نوجوان و جوانان از آموزشگاه‌های نقاشی شفق، آفرینش، نگارستان راز و مدارس ملاصدرا، مائده، خدابخش بحیرایی، روح اله و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیرخانه مسابقه ارسال که از این میان 30 اثر برگزیده به بخش نهایی مسابقه انتخاب و در نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان و هنردوستان قرار گرفته است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری کانون بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و مورد استقبال بی نظیر هنرمندان و علاقمندان قرار گرفت.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از 7 آذر ماه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقمندان و هنردوستان است.

بحیرایی افزود: مراسم اختتامیه و اهداء جوایز این مسابقه روز یکشنبه 12 آذر ماه با حضور مسئولان شهرستانی در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات